Перегляд за Автор "Ткаченко, А. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ ВРАЗЛИВИХ СІМЕЙ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Ткаченко, А. М.; Шеплякова, І. О.У публікації досліджено підготовку майбутніх соціальних педагогів до соціального супроводу вразливих сімей у закладах загальної середньої освіти. З’ясовано, що в процесі підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціального супроводу вразливих сімей використовуються як традиційні, так і інноваційні форми та методи навчання. Зроблено висновок, що у процесі підготовки соціальних педагогів у закладах вищої освіти до соціального супроводу вразливих сімей необхідно використовувати весь комплекс інтерактивних форм і методів навчання, поєднувати аудиторні заняття з практичною, дослідною та самостійною діяльністю здобувачів. The publication examines the training of future social workers for social support of vulnerable families in general secondary education institutions. It has been found that in the process of training future social educators for social support of vulnerable families, both traditional and innovative forms and methods of teaching are used. It is concluded that in the process of training social educators in higher education institutions for social support of vulnerable families, it is necessary to use the whole range of interactive forms and methods of teaching, to combine classroom classes with practical, research and independent activities of applicants.
- ДокументСОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД ВРАЗЛИВИХ СІМЕЙ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Ткаченко, А. М.Статтю присвячено проблемі організації та здійснення соціального супроводу вразливих сімей у закладах загальної середньої освіти. Уточнено терміни «вразлива сім’я», «вразлива сім’я з дітьми», «соціальний супровід». Визначено сутність поняття «соціальний супровід вразливих сімей у закладах загальної середньої освіти», виокремлено його особливості. Схарактеризовано основні напрями роботи соціального педагога закладу загальної середньої освіти в процесі соціального супроводу вразливих сімей. The article is devoted to the problem of organization and implementation of social support of vulnerable families in institutions of general secondary education. The terms «vulnerable family», «vulnerable family with children», «social support» has been clarified. The essence of the concept of «social support of vulnerable families in institutions of general secondary education» is defined, its features are highlighted. The main areas of work of a social pedagogue of institution of general secondary education in the process of social support of vulnerable families are determined.