Перегляд за Автор "Ткаченко, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEM-технології як інноваційний підхід у розвитку сучасної школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Ткаченко, А.У публікації розглянуто STEM-технології як інноваційний підхід у розвитку сучасної школи. Сучасні учні повинні орієнтуватися в нових технологіях, володіти широким спектром компетенцій, приймати самостійні рішення, проявляти творчий підхід у розв’язанні проблем, що виникають. У Державному освітньому стандарті початкової освіти зазначено, що здобувачі початкової освіти мають опанувати навичками «soft skills». Зазначено, що сучасна освіта у світовому масштабі націлена на залучення STEM-технологій до русла традиційної освіти. Це пояснюється тим, що STEM-технології дають змогу включати дітей до усвідомленої активної діяльності у природничо-математичному циклі, тим самим забезпечуючи успіх дітей у світі, що постійно змінюється. The publication examines STEM technologies as an innovative approach in the development of a modern school. Modern students must navigate new technologies, possess a wide range of competencies, make independent decisions, and show a creative approach to solving emerging problems. The State educational standard of primary education states that primary education students must master "soft skills". It is noted that modern education on a global scale is aimed at involving STEM technologies in the course of traditional education. This is due to the fact that STEM technologies enable children to be involved in conscious active activities in the science-mathematics cycle, thereby ensuring children's success in a constantly changing world.
- ДокументУпровадження STEM-технології у вивченні природничої, математичної і технологічної галузі у початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Ткаченко, А.У публікації досліджено упровадження STEM-технології у вивченні природничої, математичної і технологічної галузі у початковій школі. STEM-освіта – це не окремий предмет, вона передбачає інтеграцію знань з різних галузей, завдяки цьому STEM-освіту можна використовувати у навчанні дітей молодшого шкільного віку. Інтеграція знань з різних сфер дозволяє майбутнім професіоналам бути успішним у більшості галузей. Виділено три ключові особливості STEM-технологій, що відрізняються від традиційної системи навчання. Зазначено, що молодшим школярам потрібна самостійна робота, вміння продукувати нові ідеї, робота в команді однолітків, рішення пізнавальних завдань та пошук помилок у своїй діяльності з подальшим їх виправленням. Усе це становить основу STEM-освіти, роблячи її однією із багатообіцяючих напрямків у сучасній освіті, особливо такий підхід є актуальним і перспективним у роботі з учнями початкової школи, оскільки вони лише розпочинають свій шлях у сфері освіти. The publication examines the implementation of STEM technology in the study of natural, mathematical and technological fields in primary school. STEM education is not a separate subject, it involves the integration of knowledge from various fields, thanks to which STEM education can be used in the education of children of primary school age. Integration of knowledge from different fields enables future professionals to be successful in most industries. Three key features of STEM technologies that differ from the traditional education system are highlighted. It is noted that younger schoolchildren need independent work, the ability to produce new ideas, work in a team of peers, solving cognitive tasks and finding errors in their activities with subsequent correction. All this forms the basis of STEM education, making it one of the most promising directions in modern education, especially this approach is relevant and promising in working with elementary school students, as they are just beginning their path in the field of education.