Перегляд за Автор "Ткаченко, Г. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗначення репертуару для сценічного втілення української народної пісні(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Ткаченко, Г. М.; Фомін, В. В.У статті викладені основні константи підбору репертуару для сценічного втілення української народної пісні. Розглянуто основні напрямки та умови вибору репертуару, виходячи з особливостей творчого колективу або окремого вокаліста-виконавця. До основних висновків роботи відносяться положення щодо підбору репертуару, який вимагає чіткого перспективного бачення педагогічного процесу, як цілісної і послідовної системи, яка забезпечує вирішення єдиних художньо-творчих і виховних завдань. В статье изложены основные константы подбора репертуара для сценического воплощения украинской народной песни. Рассмотрены основные направления и условия выбора репертуара, исходя из особенностей творческого коллектива или отдельного вокалиста-исполнителя. К основным выводам работы относятся положения по подбору репертуара, который требует четкого перспективного видения педагогического процесса, как целостной и последовательной системы, обеспечивающей решение единых художественно-творческих и воспитательных задач. The article deals with the choice of repertoire for the stage performance of Ukrainian folk songs. It is indicated that when choosing a repertoire, the peculiarities of the creative team or an individual soloist, performer should be taken into account. It is emphasized that the correct repertoire contributes to a better understanding, has an effective effect on the audience.
- ДокументСценічне втілення української народної пісні засобами перформансу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Ткаченко, Г. М.; Фомін, В. В.У статті розкрито зміст сценічного втілення української народної пісні засобами перформансу. Дано визначення засобу «перформанс», що розглядається як форма сучасного мистецтва та характеризується активністю й ефемерністю. Даний вид мистецтва покликаний викликати дуже сильні почуття з боку аудиторії. Обґрунтовано думку, що для ефективності сценічного втілення української народної пісні засобами перформансу потрібно використовувати не тільки сам вокальний твір, але й танець, пантоміму, декламацію, інструментальну музику. В статье раскрыто содержание сценического воплощения украинской народной песни средствами перформанса. Дано определение средства «перформанс», как формы современного искусства, которая характеризуется активностью и эфемерностью. Данный вид искусства призван вызвать очень сильные чувства со стороны аудитории. Обосновано мнение, что для эффективности сценического воплощения украинской народной песни средствами перформанса нужно использовать не только само вокальное произведение, но и танец, пантомиму, декламацию, инструментальную музыку.The content of the stage embodiment of Ukrainian folk song by means of performance is revealed in the article. The definition of a means of "performance" is given, which is considered as a form of contemporary art and characterized by activity and ephemerality. This type of art is intended to evoke very strong feelings from the audience. It is grounded that not only the vocal work itself, but also dance, pantomime, recitation, instrumental music should be used for the effectiveness of the stage performance of Ukrainian folk song.