Перегляд за Автор "Тищенко, О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ З МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Тищенко, О.; Жерновникова, О.У статті розглянуто позашкільну роботу з математики, що відіграє ключову роль у всебічному розвитку учнів, сприяючи не лише поглибленню знань, але й формуванню важливих навичок, таких як критичне мислення, логічне мислення та здатність до самостійного вирішення проблем. У сучасних умовах, коли вимоги до математичної грамотності зростають, особливо важливою стає організація ефективної позашкільної роботи. Ця робота повинна відповідати індивідуальним потребам учнів, використовувати сучасні методи та технології, а також стимулювати інтерес до предмету. Успішні приклади організації позашкільної роботи свідчать про її ефективність та необхідність в сучасній освітній практиці. The article considers extracurricular work in mathematics, which plays a key role in the comprehensive development of students, contributing not only to the deepening of knowledge, but also to the formation of important skills, such as critical thinking, logical thinking and the ability to independently solve problems. In modern conditions, when the requirements for mathematical literacy are increasing, the organization of effective extracurricular work becomes especially important. This work must meet the individual needs of students, use modern methods and technologies, and also stimulate interest in the subject. Successful examples of organizing extracurricular work testify to its effectiveness and necessity in modern educational practice.
- ДокументПОЗАШКІЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ: СУТЬ, ОЗНАКИ, ВИДИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Тищенко, О.; Жерновникова, О.У статті розглянуто позашкільну роботу з математики, яка є важливою складовою частиною математичної освіти, адже дає можливість учням вивчати математику не лише застандартною програмою, але й за межами шкільного курсу. На основі проведеного аналізу літератури, визначено основні види позашкільної роботи. Відмічено, що позакласна робота з математики відіграє важливу роль у розвитку особистості учня, його математичних здібностей, логічного мислення, творчої активності. Вона сприяє формуванню стійкого інтересу до математики, прагнення до поглиблення знань та навичок у цій галузі. Позакласна робота з математики готує учнів до участі в олімпіадах та конкурсах, а також до подальшого навчання у вищих навчальних закладах. The article discusses extracurricular work in mathematics, which is an important component of mathematics education, because it gives students the opportunity to study mathematics not only in the standard program, but also outside the school course. Based on the analysis of the literature, the main types of extracurricular work were determined. It was noted that extracurricular work in mathematics plays an important role in the development of the student's personality, his mathematical abilities, logical thinking, and creative activity. It contributes to the formation of a permanent interest in mathematics, the desire to deepen knowledge and skills in this field. Extracurricular work in mathematics prepares students for participation in Olympiads and competitions, as well as for further study at higher educational institutions.
- ДокументРОЗВ’ЯЗАННЯ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ З МАТЕМАТИКИ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ МЕТОДОМ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Розвелієва, М.; Гела, Т.; Тищенко, О.Стаття присвячена розгляду методу математичного моделювання як ефективного інструменту для розв'язання прикладних задач з математики в профільній школі. Автори описують етапи моделювання, наводять приклади задач з різних галузей знань та роблять висновок про переваги даного методу. The article is devoted to consideration of the method of mathematical modeling as an effective tool for solving applied problems in mathematics in a specialized school. The authors describe the stages of modeling, give examples of problems from various fields of knowledge and draw a conclusion about the advantages of this method.