Перегляд за Автор "Тичина, Л. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДіагностування стану соціально-педагогічної діяльності з мотивації здобувачів до волонтерської діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-21) Тичина, Л. М.; Романова, І. А.Авторами наведено результати діагностування стану соціально-педагогічної діяльності з мотивації здобувачів до волонтерської діяльності. Дослідження проводилось на базі спеціальності 231 «Соціальна робота» факультету соціальних і поведінкових наук ХНПУ імені Г. С. Сковороди протягом жовтня місяця 2022 року. Результати опрацювання діагностичних даних виявили, що молоді бракує знань про особливості волонтерської діяльності. Проте, здобувачі продемонстрували високі показники альтруїстичних ознак у системі цінностей. The authors analyzed the results of the socio-pedagogical state activities to motivate applicants to volunteer. The study was conducted on the basis of specialty 231 "Social work" of the Faculty of Social and Behavioral H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University during the month of October 2022.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З МОТИВАЦІЇ МОЛОДІ ДО ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Тичина, Л. М.Стаття присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної діяльності з мотивації молоді до волонтерської діяльності. Розглядаються сучасні наукові дослідження з цієї теми, аналізуються основні напрями підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери, надаються висновки щодо розвитку волонтерського руху в закладах вищої освіти. The article is devoted to the study of the problem of training future social workers for social and pedagogical activities to motivate young people to volunteer. The article discusses modern scientific research on this topic, analyses the main directions of training future social workers and provides conclusions on the development of volunteerism in higher education institutions.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ДО МОТИВАЦІЇ МОЛОДІ ДО ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Тичина, Л. М.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі удосконалення процесу підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності. Мета дослідження передбачала розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку комплексу засобів підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що розроблено та теоретично обґрунтовано комплекс засобів підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності; досліджено структуру та особливості такої підготовки; визначено критерії та показники готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності; схарактеризовано її рівні; уточнено сутність ключових понять, таких як «мотивація молоді до волонтерської діяльності», «соціально-педагогічна діяльність з мотивації молоді до волонтерської діяльності», «підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності»; критерії, показники та рівні мотивації молоді до волонтерської діяльності; подальшого розвитку набувають засоби навчально-методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності, а також форми і методи соціально-педагогічної діяльності з мотивації молоді до волонтерської діяльності. Практична значущість результатів дослідження полягає в доповненні робочих програм дисциплін з підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 «Соціальна робота» (освітня програма (надалі – ОП) «Соціальна педагогіка») комплексом засобів підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності, який включає: лекційне заняття на тему «Соціально-педагогічна діяльність з мотивації молоді до волонтерської діяльності»; семінарськопрактичне заняття на тему: «Практичні аспекти соціально-педагогічної діяльності з мотивації молоді до волонтерської діяльності»; соціально-виховний захід «Волонтерський світ: роль фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності». У першому розділі кваліфікаційної роботи представлено аналіз понять «волонтерська діяльність», «мотивація», «мотивація молоді до волонтерської діяльності», «соціально-педагогічна діяльність з мотивації молоді до волонтерської діяльності» (проаналізовано сутність та особливості). Розроблено та теоретично обґрунтовано програму соціально-педагогічної діяльності з мотивації молоді до волонтерської діяльності. У другому розділі кваліфікаційної роботи визначено поняття «підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності»; виявлено структуру та особливості такої підготовки; визначено рівні готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності. Враховуючи визначені особливості, було розроблено та теоретично обґрунтовано комплекс засобів підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності. У третьому розділі кваліфікаційної роботи висвітлено структуру, етапи та висновки експериментальної перевірки розробленого комплексу засобів для підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності. На констатувальному етапі на підставі визначених критеріїв (когнітивний, особистісний, мотиваційно-ціннісний та діяльнісний) та показників рівнів (високий, середній та низький) готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності було проведено діагностування наявного рівня у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 «Соціальна робота» (ОП – Соціальна педагогіка) Харківського національного університету імені Г. С. Сковороди, що підтвердило необхідність організації та проведення діяльності з метою підвищення рівня готовності за темою дослідження. Формувальний експеримент був спрямований на впровадження комплексу засобів підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності. На контрольному етапі було підведено підсумки з метою визначення ефективності впровадження комплексу засобів підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до мотивації молоді до волонтерської діяльності. The qualification work is devoted to the problem of improving the process of training future social workers to motivate young people to volunteer. The purpose of the study was to develop, theoretically substantiate and experimentally test a complex of tools for training future social workers to motivate young people to volunteer. The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that for the first time a complex of training tools for future specialists in the social field to motivate young people for volunteering has been developed and theoretically substantiated; the structure and features of such training were investigated; the criteria and indicators of the readiness of future specialists in the social sector to motivate young people to volunteer activities are defined; its levels are characterized; the essence of key concepts, such as "motivation of youth for volunteering", "social-pedagogical activities to motivate youth for volunteering", "training of future specialists in the social field to motivate youth for volunteering" has been clarified; criteria, indicators and levels of youth motivation for volunteering; the obtained results contribute to the further development of educational and methodological support for the training of future specialists in the social sector to motivate young people to volunteer, as well as forms and methods of social and pedagogical activities to motivate young people to volunteer. The practical significance of the research results lies in supplementing the work programs of the disciplines for the training of students of the first (bachelor) level of higher education in the specialty 231 "Social work" (educational program "Social pedagogy") with a set of training tools for future specialists in the social field to motivate young people to volunteer activity, which includes: a lecture session on the topic "Social-pedagogical activities to motivate young people to volunteer"; seminar-practical session on the topic: "Practical aspects of socio-pedagogical activities to motivate young people to volunteer"; social and educational event "Volunteer world: the role of social sector specialists in motivating young people to volunteer."