Перегляд за Автор "Тимчій, Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДосвід вчителів із питань використання дидактичних ігор для формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи (друга половина ХХ століття)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Тимчій, Г.У статті висвітлено досвід вчителів із питань використання дидактичних ігор для формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи (друга половина ХХ століття). У другій половині ХХ століття різні дидактичні ігри широко використовувалися в урочній роботі для формування загальнонавчальних умінь учнів підліткового віку, набуваючи вдосконалення та урізноманітнення. Вчителями-практиками ефективно проводилися нестандартні уроки в формі гри, а саме: уроки-вікторини, уроки-КВК, уроки-уявні подорожі, уроки-прес-конференції. Зауважено, що така діяльність сприяла формуванню й закріпленню в учнів основної школи широкого кола загальнонавчальних умінь, а саме: аналізувати, порівнювати, логічно мислити, чітко та правильно виражати думки, самостійно працювати з додатковою літературою, робити висновки. The article highlights the experience of teachers in the use of didactic games for the formation of general educational skills of primary school students (second half of the 20th century). In the second half of the 20th century, various didactic games were widely used in homework for the formation of general educational skills of adolescent students, acquiring improvement and diversification. Practicing teachers effectively conducted non-standard lessons in the form of a game, namely: quizzes lessons, KVK lessons, imaginary travel lessons, press conference lessons. It was noted that such activities contributed to the formation and consolidation of a wide range of general education skills in elementary school students, namely: analyze, compare, think logically, express thoughts clearly and correctly, work independently with additional literature, draw conclusions.
- ДокументСтановлення феномену гри з античних часів до епохи Відродження(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Тимчій, Г.У публікації розглянуто становлення феномену гри з античних часів до епохи Відродження. Гра завжди цікавила людство і на теперішній час виступає складною й актуальною проблемою для наукової думки. Пізнання гри відноситься до перших відомих форм людського знання. Зазначено, що гра є незмінною складовою життєдіяльності людини, спрямованою на всебічний і гармонійний розвиток особистості. The publication examines the development of the game phenomenon from ancient times to the Renaissance. The game has always been of interest to humanity and currently represents a complex and urgent problem for scientific thought. Game cognition is one of the first known forms of human cognition. It is noted that the game is an invariable component of a person's vital activity, directed on the comprehensive and harmonious development of the personality.