Перегляд за Автор "Тимофєєва, Н. І."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування творчої активності дітей середнього дошкільного віку засобами музично-ритмічної діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Тимофєєва, Н. І.У кваліфікаційній роботі на теоретичному та емпіричному рівнях досліджено проблему формування творчої активності дітей середнього дошкільного віку засобами музично-ритмічної діяльності. Творчу активність розглянуто як складову частину творчого потенціалу особистості дитини, мотивовану внутрішньою потребою у творчості, що базується на загальній активності дошкільників, прагненні до творчої гри і взаємодії та складається з пізнавально-діяльнісного, мотиваційно-вольового, змістовно-операційного, емоційного, особистісно-самооцінного компонентів. Розкрито особливості формування творчої активності дітей середнього дошкільного віку засобами музично-ритмічної діяльності (драматизації, пантоміми, пластики, танцю тощо). Обгрунтовано й експериментально перевірено комплекс засобів музично-ритмічної діяльності для формування творчої активності дітей середнього дошкільного віку, що передбачає використання музично-ритмічних ігор, комбінацій рухів, музично-ритмічних вправ, етюдів, танцювальних сценок, елементів музично-ритмічних спектаклів у співтворчості з вихователем. In the qualification work at the theoretical and empirical levels, the problem of forming the creative activity of children of middle preschool age by means of musical and rhythmic activity is investigated. Creative activity is considered as a component of the creative potential of the child's personality, motivated by the internal need for creativity, which is based on the general activity of preschoolers, the desire for creative play and interaction, and consists of cognitive-active, motivational-volitional, meaningful-оperational, emotional, personal-self-evaluative components. The peculiarities of the formation of creative activity of children of middle preschool age by means of musical and rhythmic activities (dramatization, pantomime, plastic arts, dance, etc.) are revealed. A complex of musical and rhythmic activity tools for the formation of creative activity of children of middle preschool age, which involves the use of musical and rhythmic games, combinations of movements, musical and rhythmic exercises, etudes, dance scenes, elements of musical and rhythmic performances in co-creation with the teacher, has been substantiated and experimentally verified.