Перегляд за Автор "Твердохліб, Т."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктивізація творчого мислення майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Чен, Чже; Манкаускайте, Ж.; Твердохліб, Т.В статті розглянуто методи активізації творчого мислення студентів, які дозволять організувати та спрямувати на розвиток творчих здібностей процес підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти, сприятиме розвитку творчого мислення та креативності майбутніх педагогів дошкільних освітніх установ. The article considers methods of activation of creative thinking of students, which will allow to organize and direct the development of creative abilities of the process training of future specialists in the field of preschool education, will contribute to development of creative thinking and creativity of future teachers of preschool educational institutions.
- ДокументПитання естетичного виховання в спадщині А. Макаренка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Карнаух, С.; Твердохліб, Т.В статті розглянуто естетичне виховання в педагогічній спадщині А. С. Макаренка. У програму естетичного виховання педагог включав красу одягу, мови, рухів, побуту, праці, відпочинку. Він високо цінував художню простоту, природність, почуття міри, не міг терпіти грубості, нетактовності, розхлябаності, хвастощів в роботі, рухах, розмові, вчинках. Він постійно намагався забезпечити єдність внутрішньої і зовнішньої краси людини, єдність етики та естетики. The article deals with aesthetic education in the pedagogical heritage of A. S. Makarenko. In the program of aesthetic education the teacher included the beauty of clothing, speech, movements, life, work, rest. He highly appreciated artistic simplicity, naturalness, sense of proportion, could not tolerate rudeness, tactlessness, laxity, boasting in work, movements, conversation, actions. He constantly tried to ensure the unity of the inner and outer beauty of man, unity of ethics and aesthetics.
- ДокументПогляди Карла Орфа на методику музичного виховання дошкільників і молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Май, Вень; Мороз, А.; Твердохліб, Т.В статті розглянуто методику К. Орфа музичного виховання дошкільнят і молодших школярів. Концепція музичного виховання К. Орфа, будується на інтеграції руху, співу та гри на спеціально створених музичних інструментах. Ця інтеграція разом з імпровізацією та драматизацією, що лежать в основі методики виховання, зарекомендували себе як ефективний засіб розвитку особистості вихованця та його природної музичності. The article considers the method of C. Orff's musical education of preschoolers and junior schoolchildren. The concept of music education of C. Orff is based on integration of movement, singing and playing on specially created musical instruments. This integration together with improvisation and dramatization, which are the basis of methods of education, have proven to be an effective means of developing the child's personality and natural musicality.
- ДокументПоєднання народності й естетичного виховання у науковому доробку К. Ушинського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Мурзіна, Д.; Твердохліб, Т.В статті розглянуто естетичне виховання в педагогічній спадщині К. Ушинського. На його думку це класична література та народний фольклор. Фольклорний матеріал для педагога є провідним та визначальним на перших етапах навчання. Він звертав увагу на те, що народні образи як підґрунтя стимулюють процес засвоєння раціональних знань, надаючи їм яскраво вираженого національного забарвлення. Усна народна творчість, на його думку, має бути представлена в усьому різноманітті. Прислів'я, приказки, жарти, загадки, пісні, казки це те, що обов’язково має бути в дошкільній освіті. На наступному етапі освіти фольклорні твори поступаються місцем класичним шедеврам. Живопис та музика, поезія та скульптура як найважливіші засоби естетичного розвитку людини надихають її. The article deals with aesthetic education in the pedagogical heritage of K. Ushynsky. In his opinion it is classical literature and folklore. Folklore material for the teacher is the leading and decisive in the early stages of learning. He drew attention to the fact that folk images as a basis stimulate the process of assimilation of rational knowledge, giving them a clearly pronounced national coloring. Oral folk art, in his his opinion, should be presented in all its diversity. Proverbs, sayings, jokes, riddles, songs, fairy tales - this is what must be in preschool education. At the next stage of education, folklore works give way to to classical masterpieces. Painting and music, poetry and sculpture as the most important means of aesthetic development of a person inspire him.