Перегляд за Автор "Тарасюк, С. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Тарасюк, С. С.У публікації досліджено організацію інклюзивної освіти в умовах війни. Зазначено, що організація навчання учнів з особливими освітніми потребами можлива лише у безпечному освітньому просторі. При цьому, на перший план випливає врахування особливостей психо-емоційного стану, особливостей пізнавального розвитку дитини. Також важливою є робота з фахівцем та його підтримка, навіть, у дистанційному вигляді, який надасть необхідну інформацію не лише учням, а й батькам для організації самостійного створення освітнього, ресурсного середовища у будь-якій точці планети, для мінімізації психологічного травмування дитини. The publication examines the organization of inclusive education in wartime conditions. It is noted that the organization of education of students with special educational needs is possible only in a safe educational space. At the same time, taking into account the peculiarities of the psycho-emotional state, the peculiarities of the child's cognitive development comes to the fore. It is also important to work with a specialist and support him, even remotely, who will provide the necessary information not only to students, but also to parents to organize the independent creation of an educational, resourceful environment anywhere on the planet, to minimize the psychological trauma of the child.
- ДокументПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ СТАН УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Тарасюк, С. С.У кваліфікаційній роботі досліджено психофізіологічні особливості учнів з особливими освітніми потребами. У роботі ідентифіковано основні психофізіологічні особливості учнів з ООП, а також запропоновані методи та підходи, що забезпечують їм найкращі умови для навчання та розвитку. Результати цього дослідження можуть стати цінним внеском у педагогічну практику та сприяти подальшому покращенню освіти для всіх дітей, незалежно від їхніх особливих потреб. Дані дослідження можуть послужити основою для створення нових програм і методик навчання та розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Ці програми можуть бути спрямовані на покращення психофізіологічного стану та соціальної адаптації учнів. The qualification work examines the psychophysiological characteristics of students with special educational needs. The work identifies the main psychophysiological characteristics of students with SEN, as well as proposes methods and approaches that provide them with the best conditions for learning and development. The results of this study can be a valuable contribution to pedagogical practice and contribute to the further improvement of education for all children, regardless of their special needs. This research can serve as a basis for the creation of new programmes and methods for the education and development of students with special educational needs. These programmes can be aimed at improving the psychophysiological state and social adaptation of students.