Перегляд за Автор "Тараненко, А. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ БЛАГОДІЙНИХ ФОНДІВ З ЛЮДЬМИ ПОХИЛОГО ВІКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Тараненко, А. Ю.; Шеплякова, І. О.У статті проаналізовано вітчизняний досвід соціальної роботи благодійних фондів з людьми похилого віку в умовах воєнного стану. Розкрито основні напрями, особливості організації та результати діяльності благодійних фондів із зазначеною категорією осіб в умовах воєнного стану. The article analyzes the domestic experience of charity funds social working with elderly people under martial law. The main directions, peculiarities of the organization and results of the activity of charitable funds with the specified category of persons in the conditions of martial law are disclosed.
- ДокументДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ В БЛАГОДІЙНИХ ФОНДАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Тараненко, А. Ю.У статті проаналізовано досвід впровадження комплексної програми соціально-педагогічної діяльності з соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах. Розкрито організацію, етапи та результати експериментальної перевірки ефективності впровадження зазначеної програми. The article analyzes the experience of implementing a comprehensive program of socio-pedagogical activities for the socialization of the elderly in charitable foundations. The organization, stages and results of the experimental verification of the effectiveness of the implementation of the specified program are disclosed.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ В БЛАГОДІЙНИХ ФОНДАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Тараненко, А. Ю.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі вдосконалення процесу підготовки майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах. Мета дослідження передбачала розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку комплексу засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше розроблено та теоретично обґрунтовано комплекс засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах; виявлено структуру та схарактеризовано особливості досліджуваної підготовки; визначено критерії та показники готовності майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах; схарактеризовано її рівні; уточнено сутність понять «соціалізація людей похилого віку», «соціально-педагогічна діяльність з соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах», «підготовка майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах»; критерії, показники та рівні соціалізованості людей похилого віку; подальшого розвитку набули засоби навчально-методичного забезпечення процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах; форми та методи соціально-педагогічної діяльності з соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах. Практичне значення результатів дослідження полягає в доповненні робочих програм дисциплін з підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 23 Соціальна робота спеціальності 231 Соціальна робота (освітня програма «Соціальна педагогіка») комплексом засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах, який включає: лекційне заняття на тему «Соціально-педагогічна робота з людьми похилого віку в благодійних фондах»; семінарсько-практичне заняття на тему «Практичні аспекти соціально-педагогічної роботи з соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах»; соціально-виховний захід на тему «Роль соціального працівника в забезпеченні позитивної соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах». У першому розділі кваліфікаційної роботи представлено аналіз понять «соціалізація», «соціалізація людей похилого віку», «соціально-педагогічна діяльність з соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах». Розроблено та теоретично обґрунтовано програму соціально-педагогічної діяльності з соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах. У другому розділі кваліфікаційної роботи визначено поняття «підготовка майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах», виявлено її структуру та особливості, розглянуто готовність майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах. З урахуванням визначених особливостей розроблено та теоретично обґрунтовано комплекс засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах. У третьому розділі розкрито організацію, етапи та результати експериментальної перевірки розробленого комплексу засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах. На констатувальному етапі експерименту на підставі визначених критеріїв (когнітивний, ціннісно-мотиваційний, особистісний, діяльнісний) та показників рівнів (високий, середній, низький) готовності майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах було проведено діагностування наявного її рівня у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 23 Соціальна робота спеціальності 231 Соціальна робота (освітня програма «Соціальна педагогіка») Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, що підтвердило необхідність організації спеціальної діяльності, спрямованої на забезпечення підвищення рівня досліджуваної готовності. Формувальний експеримент був спрямований на реалізацію комплексу засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах. На контрольному етапі було проведено підсумкові зрізи з метою виявлення ефективності впровадження комплексу засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до соціалізації людей похилого віку в благодійних фондах. The purpose of the study was to develop, theoretically substantiate and experimentally test a set of tools for preparing future social workers for the socialization of elderly people in charitable foundations. The scientific novelty of the results obtained is that for the first time a complex of means of preparing future social workers for the socialization of the elderly in charitable foundations has been developed and theoretically justified; the structure and features of the training under study have been identified; criteria and indicators of readiness of future social workers for the socialization of the elderly in charitable foundations have been determined; its levels have been characterized; the essence of the concepts of «socialization of the elderly», «social-pedagogical activities for the socialization of elderly people in charitable foundation», «preparation of future social workers for the socialization of the elderly in charitable foundations» has been clarified; criteria, indicators and levels of socialization of the elderly; further development has acquired the means of educational and methodological support for the preparation of future social workers for the socialization of the elderly in charitable foundations, as well as the forms and methods of social and pedagogical work with the elderly in charitable foundations. The practical significance of the research results is to supplement the working programs of disciplines for the preparation of applicants for higher education of the first (Bachelor's) level of higher education in the field of knowledge 23 Social Work specialty 231 Social Work (educational program «Social Pedagogy») with a complex of tools for preparing future social workers for the socialization of the elderly in charitable foundations, which includes: a lecture class on the topic «Socio-pedagogical work with the elderly in charitable foundations»; a seminar-practical class on the topic «Practical aspects of socio-pedagogical work on the socialization of elderly people in charitable foundations.»; social and educational event on the topic «The role of the social worker in ensuring positive socialization of elderly people in charitable foundations».