Перегляд за Автор "Таран, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПрийоми діагностики фонетичних труднощів майбутніх учителів англійської мови(Європейська наукова платформа, Вінниця, 2021-10-22) Таран, А. В.; Чухно, О. А.У дослідженні розглянуто проблему діагностики фонетичних труднощів майбутніх учителів англійської мови. Автор розробляє комплекс мультилінгвальних вправ для виявлення поширених фонетичних труднощів майбутніх учителів англійської мови, що спричинені міжмовною інтерференцією. В исследовании рассмотрена проблема диагностики фонетических трудностей будущих учителей английского языка. Автор разрабатывает комплекс мультилингвальных упражнений для выявления распространенных фонетических трудностей будущих учителей английского языка, вызванных межъязыковой интерференцией. The study considers the problem of diagnosing phonetic difficulties of future English teachers. The author develops a set of multilingual exercises to identify common phonetic difficulties of future English teachers caused by interlingual interference.
- ДокументФОНЕТИЧНІ ТРУДНОЩІ ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ АНГЛІЙСЬКОЮ ВИМОВОЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Таран, А. В.У статті розглянуто оволодіння іншомовною фонетичною компетентністю та подоланням певних труднощів, що виникають у тому числі внаслідок артикуляційно-акустичних особливостей звуків мови, що вивчається. У контексті навчання іншомовної вимови майбутніх учителів англійської мови передбачення означених труднощів надає викладачу можливість спрямувати роботу на занятті на їх уникнення або подолання, що робить процес формування фонетичних навичок і вмінь більш ефективним. В статье рассмотрено овладение иноязычной фонетической компетентностью и преодолением определенных трудностей, возникающих в том числе вследствие артикуляционно-акустических особенностей звуков изучаемого языка. В контексте обучения иноязычного произношения будущих учителей английского языка предвидение указанных трудностей предоставляет преподавателю возможность направить работу на занятии по их избежанию или преодолению, что делает процесс формирования фонетических навыков и умений более эффективным. The article considers the mastery of foreign phonetic competence and overcoming certain difficulties that arise, including due to the articulatory and acoustic features of the sounds of the language being studied. In the context of teaching foreign pronunciation of future English teachers, anticipation of these difficulties gives the teacher the opportunity to direct the work in the classroom to avoid or overcome them, which makes the process of developing phonetic skills and abilities more effective.