Перегляд за Автор "Танько, Т."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ТА СИСТЕМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Танько, Т.У публікації проаналізовано професійну підготовку педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. Якісна підготовка вихователів закладів дошкільної освіти потребує оновлення змісту та системи науково-методичного забезпечення дошкільної освіти. Комплект дидактико-методичного супроводу освітнього процесу в закладах дошкільної освіти для педагогічних працівників має відповідати таким вимогам: доступність викладення й стійке наукове підґрунтя; інформативність та змістовність; гнучкість і перспективність; сучасність і збереження традицій; схематичність, естетичність; системність і конкретність наданих матеріалів; орієнтованість на задоволення потреб педагогів у професійному зростанні. Заклади дошкільної освіти мають бути осередками, які дають змогу дітям отримувати не лише знання та практичні вміння для життя, а й психолого-педагогічну підтримку, не втрачати відчуття приналежності до спільноти. В умовах війни вихователі повинні бути готовими і спроможними повноцінно надавати освітні, інформаційні, консультаційні послуги сім’ям, які виховують дітей раннього та дошкільного віку. The publication analyzes the professional training of pedagogical workers in preschool education institutions. High-quality training of preschool teachers requires updating the content and system of scientific and methodological support for preschool education. The set of didactic and methodological support for the educational process in preschool education institutions for pedagogical workers must meet the following requirements: accessibility of the presentation and a stable scientific basis; informativeness and content; flexibility and perspective; modernity and preservation of traditions; schematicity, aesthetics; systematicity and specificity of the materials provided; orientation towards meeting the needs of teachers in professional growth. Preschool education institutions should be centers that allow children to receive not only knowledge and practical skills for life, but also psychological and pedagogical support, not to lose the sense of belonging to the community. In war conditions, educators must be ready and able to fully provide educational, informational, and consulting services to families raising children of early and preschool age.
- ДокументСИСТЕМА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В США: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Танько, Т.; Тарарак, Н.У статті зроблено ретроспективний аналіз розвитку системи дошкільної освіти в США. Розкрито етапи становлення, висвітлено основні завдання, які вирішувались дошкільних установах різних типів, охарактеризовано зміст навчальних програм для закладів дошкільної освіти. The article provides a retrospective analysis of the development of the preschool education system in the USA. The stages of formation are disclosed, the main tasks that were solved in preschool institutions of various types are highlighted, the content of educational programs for preschool education institutions is characterized.