Перегляд за Автор "Сєльнікова, Ю. О."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗВИТОК ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Сєльнікова, Ю. О.Писемне мовлення суттєво відрізняється від усного та розвивається тільки під час цілеспрямованого навчання. Механізми писемного мовлення формуються в процесі навчання грамоти, й в подальшому вдосконалюються у процесі навчання. В роботі було визначено психолого-педагогічні аспекти розвитку писемного мовлення. До процесу письма залучені різні аналізатори, такі як: загальноруховий, зоровий, мовноруховий та мовнослуховий. В процесі письма між аналізаторами створюється тісний зв’язок і взаємообумовленість. Структура процесу обумовлюється характером письма, рівнем оволодіння навичкою та завданнями. Розроблено комплекс завдань і вправ, спрямований на розвиток писемного мовлення школярів з використанням зворотного зв'язку. Written speech significantly differs from oral speech and develops only during purposeful training. Mechanisms of written speech are formed in the process of learning literacy and are further improved in the process of learning. In this work, the psychological and pedagogical aspects of the development of written speech were determined. Different analyzers are involved in the writing process, such as: general motor, visual, speech-motor and speech-auditory. In the process of writing, a close connection and interdependence is created between analyzers. The nature of writing determines the structure of this process, the level of skill mastery and tasks. A complex of tasks and exercises has been developed to develop schoolchildren's written speech using feedback.