Перегляд за Автор "Сєкіна, Н. Д."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКласифікація фразеологізмів китайської мови(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-03-28) Сєкіна, Н. Д.Фразеологія китайської мови потребує подальшого дослідження, плануємо взяти за основу класифікацію китайських вчених-лінгвістів для дослідження фразеологізмів китайської мови у гендерному напрямку. Фразеология китайского языка требует дальнейшего исследования, планируем взять за основу классификацию китайских ученых-лингвистов для исследования фразеологизмов китайского языка в гендерном направлении. Phraseology of the Chinese language requires further research, we plan to take the classification of Chinese linguists as a basis for the study of phraseological units of the Chinese language in the gender direction.
- ДокументОрганізаційно-педагогічні здоровʼязбережувальні технології на уроках китайської мови(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Щербак, І. М.; Сєкіна, Н. Д.; Смілянська, О. О.В статті розглянуто, що використання здоровʼязбережувальних технологій на уроках китайської мови в сукупності з охоронними педагогічними режимами навчання відіграє велику роль в житті кожного школяра, дозволяє легше і успішніше оволодіти необхідними знаннями на уроці, подолати труднощі, дозволяє досягти мети, вирішити завдання навчання. В статье рассмотрено, что использование здоровьесберегательных технологий на уроках китайского языка в совокупности с охранными педагогическими режимами обучения играет большую роль в жизни каждого школьника, позволяет легче и успешнее овладеть необходимыми знаниями на уроке, преодолеть трудности, позволяет достичь цели, решить задачи обучения. The article considers that the use of health-preserving technologies in Chinese lessons, together with the protective pedagogical regimes of learning, plays a great role in the life of each pupil, allows easier and more successful mastering of the necessary knowledge in the classroom, overcoming difficulties, allows achieving the goals, solving the problems of learning.
- ДокументСтилістично-емоційна забарвленість гендерно маркованих фразеологізмів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-03-20) Сєкіна, Н. Д.В статті розглянута фразеологія китайської мови, яка характеризується великою кількістю семантичних значень і функціональних особливостей. Тому фразеологізми широко використовуються як важливий засіб мовної виразності у китайській мові. Перспективами дослідження є аналіз емоційного забарвлення китайських гендерно маркованих фразеологізмів, зокрема розрізнення емоційно-оцінного значення – позитивного чи негативного. В статье рассмотрена фразеология китайского языка, которая характеризуется большим количеством семантических значений и функциональных особенностей. Поэтому фразеологизмы широко используются как важное средство речевой выразительности в китайском языке. Перспективами исследования является анализ эмоциональной окраски китайских гендерно маркированных фразеологизмов, в частности различия эмоционально-оценочного значения – положительного или отрицательного. The article deals with Chinese phraseology, which is characterised by a large number of semantic meanings and functional features. Therefore, phraseological units are widely used as an important means of speech expression in Chinese. The perspective of the research is to analyse the emotional colouring of Chinese gender-marked phraseological expressions, in particular the difference of the emotional and evaluative meaning – positive or negative.
- ДокументСтилістично-емоційна забарвленість гендерно маркованих фразеологізмів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-03-20) Сєкіна, Н. Д.В статті розглянуто фразеологію китайської мови, яка характеризується великою кількістю семантичних значень і функціональних особливостей. Тому фразеологізми широко використовуються як важливий засіб мовної виразності у китайській мові. Серед істотних ознак фразеологічних одиниць окрім номінативності особливо виділяється їх образність, емоційна виразність, експресивність і оцінний характер. В статье рассмотрена фразеология китайского языка, которая характеризуется большим количеством семантических значений и функциональных особенностей. Поэтому фразеологизмы широко используются как важное средство речевой выразительности в китайском языке. Среди существенных признаков фразеологических единиц кроме номинативности особенно выделяется их образность, эмоциональная выразительность, экспрессивность и оценочный характер. The article deals with Chinese phraseology, which is characterised by a large number of semantic meanings and functional features. Therefore, phraseological units are widely used as an important means of speech expression in Chinese. Among the essential features of phraseological units, apart from their nominative nature, especially stand out their figurativeness, emotional expressiveness, expressiveness and evaluative nature.