Перегляд за Автор "Сусліченко, К. С."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВБУДОВАНИХ ФУНКЦІЙ MS EXCEL ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Пономарьова, Н. О.; Сусліченко, К. С.У статті розглянуто засоби розв’язання комбінаторних задач табличним процесором Microsoft Excel. Застосування Microsoft Excel у розв’язанні школярами задач з основ комбінаторики та теорії ймовірності дозволить підвищити ефективність використання навчального часу та перерозподілити його на користь посилення практичної складової за рахунок автоматизації виконання складних обчислень. В статье рассмотрены способы решения комбинаторных задач табличным процессором Microsoft Excel. Применение Microsoft Excel в решении школьниками задач на основе комбинаторики и теории вероятности позволит повысить эффективность использования учебного времени и перераспределить его на пользу усиления практической составляющей за счет автоматизации выполнения сложных вычислений. The article deals with the means of solving combinator tasks by the Microsoft Excel Table Processor. Application of Microsoft Excel in solving schoolchildren with the basics of combinatorics and probability theory will increase the efficiency of the use of educational time and redistribute it to the benefits of enhancing the practical component by automation of complicated computing.
- ДокументВІЗУАЛІЗАЦІЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Єременко, А. С.; Сусліченко, К. С.; Яловега, І. Г.Розвинення комбінаторного мислення учнів вимагає від вчителя застосування всіх можливих наочних методів навчання. Особливість шкільних комбінаторних задач як раз і полягає в тому, що вони дуже добре підлягають візуалізації. При цьому можливості сучасних інформаційних технологій дозволяють розробити різні види візуальних моделей для осучаснення навчального процесу. Запропоновано візуалізації задач відповідних основним комбінаторним правилам для удосконалення шкільного навчального матеріалу. The development of the combinatorial thinking of students requires the teacher to apply all possible visual methods of teaching. The peculiarity of school combinatorial tasks is that they are very well visualizable. At the same time, the possibilities of modern information technologies allow to develop different types of visual models for updating the educational process. It is suggested to visualize the tasks corresponding to the basic combinatorial rules for the improvement of school educational material.
- ДокументЗАЛУЧЕННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Галій, А. І.; Сусліченко, К. С.У публікації досліджено залучення дітей з особливими освітніми потребами до гурткової роботи під час вивчення математики. Процес навчання математики дітей зі стійкими інтелектуальними вадами є одним із найскладніших у корекційній педагогіці, адже система математичних знань базується на достатньому розвитку таких мисленнєвих процесів, як аналіз, синтез, узагальнення, абстрагування, які, на превеликий жаль, у таких дітей ушкоджені найбільшою мірою. Але діти з особливими потребами об’єктивно можуть навчатись, хоч їхні можливості в даному плані не такі, як дітей з нормальним психофізичним розвитком, але вони здатні оволодіти навчальним матеріалом приблизно на середньому рівні навчальних можливостей. Зазначено, що викладання математики особливим дітям, в особливих класах й в особливих школах, потрібні й особливі педагогічні технології, а саме гурток з математики дає можливість легко втілити в життя вище перелічені педагогічні технології, а також володіє значним навчальним, виховним і розвивальним потенціалом. The publication examines the involvement of children with special educational needs in group work during study mathematicians The process of teaching mathematics to children with permanent intellectual disabilities is one of the most difficult in correctional pedagogy, because the system of mathematical knowledge is based on the sufficient development of such thinking processes as analysis, synthesis, generalization, abstraction, which, unfortunately, are damaged to the greatest extent in such children. But children with special needs can objectively learn, although their capabilities in this regard are not the same as children with normal psychophysical development, but they are able to master educational material at approximately the average level of educational capabilities. It is noted that teaching mathematics to special children, in special classes and in special schools, also requires special pedagogical technologies, namely, the mathematics circle provides an opportunity to easily implement pedagogical technologies listed above, and also has significant educational, educational and developmental potential.
- ДокументКВАДРАТНІ РІВНЯННЯ: ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Сіра, І. Т.; Сусліченко, К. С.В тезах розглянуто історичний аспект теми «Квадратні рівняння», а саме виникнення даного поняття та прослідковано історію його розвитку до сьогодення. Також наведено один з прикладів завдань, які розв’язували за допомогою рівнянь в стародавні часи. The theses examine the historical aspect of the topic «Quadratic equations», namely the emergence of this concept and trace the history of its development to the present. Also given is one of the examples of exercices that were solved using equations in ancient times.
- ДокументСОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬ- НОГО ІНТЕРЕСУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПРИ ОВОЛОДІННІ МАТЕМАТИЧНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Сіра, І. Т.; Сусліченко, К. С.У тезах розкрито сутність поняття «математична компетентність». Розглянуто потенціал використання соціальних мереж як засобу формування пізнавального інтересу. Особлива увага надається питанню оволодіння математичною компетентністю та описано конкретні приклади використання соціальних мереж при вивченні математики. The theses reveal the essence of the concept of «mathematical competence». Also, the theses are considered the potential of using social networks as a means of forming cognitive interest. Particular attention is paid to the issue of mastering mathematical competence and describes examples of the use of social networks in the study of mathematics.
- ДокументФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ОСВІТИ В УМОВАХ ПРОДУКТИВНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Калашнікова, Л. М.; Сусліченко, К. С.В тезах розглянуто компетентнісний підхід у навчанні. Описано перспективу використання форм позаурочної роботи у формуванні математичної компетентності в умовах продуктивного навчання. The theses consider the competence approach in teaching. Described is the prospect of using forms of extracurricular work in the formation of mathematical competence in the conditions of productive learning.
- ДокументФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ ЗАГАЛЬНОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Калашнікова, Л. М.; Сусліченко, К. С.У статті розкривається проблема формування продуктивних знань та вмінь в умовах компетентнісного підходу до навчання. Здійснено аналіз суті продуктивного навчання. Розкрито його потенціал для формування математичної компетентності та наведено перелік типів продуктивних завдань. The article reveals the problem of formation of productive knowledge and skills in the conditions of competence approach to learning. The analysis of the essence of productive learning is carried out. Its potential for the formation of mathematical competence is revealed and a list of types of productive tasks is given.
- ДокументЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Собченко, Т. М.; Сусліченко, К. С.У публікації досліджено використання різноманітних цифрових технологій в освітньому процесі. Цифрові технології сьогодні вже стали ефективним інструментом у формуванні інформаційно-цифрової компетентності майбутніх викладачів у закладах вищої освіти. Виокремлено напрями цифровізації системи неперервної освіти. Викладачі можуть використовувати відеоуроки, інтерактивні презентації, онлайн-тести, додатки для навчання мов, програми для створення віртуальних лабораторій та інші цифрові інструменти, щоб зробити процес навчання цікавішим, ефективнішим та доступнішим для студентів. The publication explores the use of various digital technologies in the educational process. Digital technologies have already become an effective tool in the formation of information and digital competence of future teachers in higher education institutions. The directions of digitalisation of the continuing education system are highlighted. Teachers can use video tutorials, interactive presentations, online tests, applications for language learning applications, software for creating virtual laboratories and other digital tools to make the learning process more interesting, effective and more accessible to students.