Перегляд за Автор "Судаков, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Собченко, Т.; Судаков, О.Трансформація освітнього процесу є одночасно необхідністю та викликом для всіх учасників освітнього процесу. Групова робота в дистанційному навчанні сприяє формуванню та розвитку ключових компетентностей здобувачів вищої освіти. В арсеналі сучасного викладача вищої школи є широкий спектр вибору цифрових сервісів (Canva, Padlet, Learningapps, Jamboard) за допомогою яких можна ефективно організовувати групову роботу здобувачів. The transformation of the educational process is both a necessity and a challenge for all participants in the educational process. Group work in distance learning contributes to the formation and development of key competencies of higher education students. In the arsenal of a modern teacher of a higher school there is a wide range of digital services (Canva, Padlet, Learningapps, Jamboard) that can be used to effectively organize the group work of students.
- ДокументЦИФРОВІ ЗАСТОСУНКИ PADLET ТА CANVA В ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ЗВПО ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Судаков, О.; Собченко, Т.У статті акцентовано увагу на необхідності оволодіння цифровими навичками учасниками освітнього процесу в умовах цифрових трансформаційних змін. Схарактеризовано можливості цифрових застосунків Padlet та Canva в організації групової роботи та досвід їхнього використання під час вивчення педагогічних дисциплін в Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди. The article focuses on the need for participants in the educational process to master digital skills in the context of digital transformational changes. The possibilities of digital applications Padlet and Canva in organizing group work and the experience of their use in teaching pedagogical disciplines at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University are characterized.