Перегляд за Автор "Стуцаренко, С. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАЇКАННЯ ДІТЕЙ ЯК АКТУЛЬНА ЛОГОПЕДИЧНА ПРОБЛЕМА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Стуцаренко, С. О.У публікації розглянуто заїкання дітей. Способи надання корекційної логопедичної допомоги дітям із цим мовленнєвим недоліком повинні бути багатоаспектними й різноманітними. Підкреслено, що корекційну роботу із дітьми із заїканням важливо починати своєчасно й бажано ще до початку навчання в школі, що в подальшому забезпечить нормальні умови спілкування і успішне навчання. The publication deals with children's stuttering. Methods of providing corrective speech therapy to children with this speech disorder should be multidimensional and diverse. It is emphasised that it is important to start correctional work with children with stuttering in a timely manner and preferably before they start school, which will ensure normal communication conditions and successful learning in the future.
- ДокументКОРЕКЦІЯ ТЕМПО-РИТМІЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАЇКАННЯМ ЗАСОБАМИ БОДІ ПЕРКУСІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Стуцаренко, С. О.У статті досліджено вплив боді перкусії на темпо-ритмічну сторону мовлення старших дошкільників із заїканням. Використано боді перкусію як основну складову частину логопедичного заняття. Зазначено, що методи боді перкусії стимулюють роботу обох півкуль мозку, сприяють встановленню міжпівкульної взаємодіі, розвитку координації тіла, зниженню тривожності, подоланню синкінезій, розвитку комунікативних навичок, зміцненню артикуляційного апарату і таким чином допомагають подолати темпо-ритмічні порушення у дітей старшого дошкільного віку із заїканням. The article examines the effect of body percussion on the tempo-rhythmic side of speech of older preschoolers with stuttering. Body percussion is used as the main component of the speech therapy session. It is noted that the methods of body percussion stimulate the work of both hemispheres of the brain, contribute to the establishment of interhemispheric interaction, the development of body coordination, reducing anxiety, overcoming synkinesis, developing communication skills, strengthening the articulation apparatus and thus help to overcome tempo-rhythmic disorders in older preschool children with stuttering.
- ДокументКорекція темпо-ритмічної сторони мовлення старших дошкільників із заїканням засобами боді перкусії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Стуцаренко, С. О.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз особливостей розвитку дітей старшого дошкільного віку із заїканням, їх темпо-ритмічної сторони мовлення, загальної моторики, психічних властивостей. Узагальнено досвід вітчизняних і закордонних дослідників щодо використання в корекційній роботі тілесно-орієнтованих технік, зокрема засобів боді перкусії. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: «діти старшого дошкільного віку із заїканням», «темпо-ритмічна сторона мовлення», «загальна моторика», «психосоматика», «тілесно-орієнтовані техніки», «засоби боді перкусії». Проведено серію занять з корекції заїкання з використанням засобів боді перкусії. Доведено позитивний вплив засобів боді перкусії на розвиток темпо-ритмічної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку із заїканням. In the qualification work, a theoretical analysis of the features of the development of older preschool children with stuttering, their tempo-rhythmic side of speech, general motility, and mental properties was carried out. The experience of domestic and foreign researchers regarding the use of body-oriented techniques, in particular body percussion, in correctional work is summarized. A definitive characterization of the key concepts of the study was carried out: "children of older preschool age with stuttering", "tempo-rhythmic side of speech", "general motility", "psychosomatics", "body-oriented techniques", "body percussion tools". A series of classes on stuttering correction using body percussion tools was conducted. The positive influence of body percussion tools on the development of the tempo-rhythmic side of speech of older preschool children with stuttering has been proven.