Перегляд за Автор "Столбова, Н. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання дихальної гімнастики в корекції заїкання у дітей старшого дошкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Столбова, Н. В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психологопедагогічних засад розвитку плавного мовлення у дітей з заїканням засобами дихальної гімнастики. Проведено дефінітивну характеристикуключових понять дослідження: “заїкання”, “корекція”,“дихальні вправи”. Визначено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості мовленнєвого дихання в дошкільників з заїканням. Розроблено та експериментально апробовано корекційну методику, яка спрямована на виправлення плавності мовлення у дітей з заїканням. In the qualification work, a theoretical analysis of the psychological and pedagogical principles of the development of fluent speech in children with stuttering by means of respiratory gymnastics was carried out. A definitive characterization of the key concepts of the study was carried out: "stuttering", "correction", "breathing exercises". The components, criteria, indicators and levels of formation of speech breathing in preschoolers with stuttering were determined. A corrective technique aimed at correcting the fluency of speech in children with stuttering has been developed and experimentally tested.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИХАЛЬНОЇ ГІМНАСТИКИ ПРИ РОБОТІ З КОРЕКЦІЇ ЗАЇКАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Столбова, Н. В.У публікації досліджено обґрунтування доцільності використання дихальної гімнастики при роботі з корекції заїкання у дітей старшого дошкільного віку. Доведено, що впровадження дихальних вправ може підвищити ефективність корекції та логопедичної терапії дітей, які заїкаються, а навчання правильній дихальній техніці може позитивно вплинути на плавність мовлення, покращити загальне соматичне здоров’я та відкоригувати психічні прояви. Проведені теоретичні розвідки дозволили обґрунтувати потенційну ефективність використання дихальних вправ при корекції заїкання у дітей старшого дошкільного віку, що в подальшому плануємо експериментально перевірити. The publication examines the justification of the expediency of using respiratory gymnastics when working on the correction of stuttering in older preschool children. It has been proven that the implementation of breathing exercises can increase the effectiveness of correction and speech therapy for children who stutter, and learning the correct breathing technique can positively affect speech fluency, improve general somatic health, and correct mental manifestations. The conducted theoretical investigations made it possible to substantiate the potential effectiveness of using breathing exercises in correcting stuttering in older preschool children, which we plan to test experimentally in the future.
- ДокументТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ДИХАЛЬНОЇ ГІМНАСТИКИ ЯК ЗАСОБУ КОРЕКЦІЇ ЗАЇКАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Столбова, Н. В.У публікації обґрунтувано використання дихальної гімнастики як засобу корекції заїкання у дітей старшого дошкільного віку. Здійснено аналіз та спроба класифікувати за напрямами науково-педагогічні джерела з теми індивідуального дослідження магістра: «Дихальна гімнастика як засіб корекції заїкання у дітей старшого дошкільного віку». Надано дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: «мовленнєве дихання», «корекція», «заїкання» та ряду дотичних до ключових понять. Оприлюднено розроблений науковий апарат з індивідуального дослідження магістра «Дихальна гімнастика як засіб корекції заїкання у дітей старшого дошкільного віку». The article substantiates the use of breathing exercises as a means of stuttering correction in children of senior preschool age. The article analyses and attempts to classify scientific and pedagogical sources on the topic of the master's individual research: "Breathing exercises as a means of stuttering correction in children of senior preschool age". The article provides a definitional description of the key concepts of the study: "speech breathing", "correction", "stuttering" and a number of tangential to the key concepts. The developed scientific apparatus for individual master's research "Breathing exercises as a means of stuttering in children of senior preschool age" was published.