Перегляд за Автор "Стаханова, Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФРАЗЕОЛОГІЗМИ ТА ФРАЗЕОЛОГІЧНІ ВИРАЗИ ЯК СПОСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Вороницька, В.; Стаханова, Є.; Ушакова, В.У публікації розглянуто фразеологізми та фразеологічні вирази як спосіб удосконалення мовлення учителя початкових класів. Використовуючи фразеологічні одиниці можна передати різні емоції, пояснити та конкретизувати чималу кількість багатогранних процесів, що відбуваються в житті. Зазначено, що мовлення вчителів початкових класів є показником їхніх професійних якостей, фактором, що впливає на їхнє визнання в освітньому просторі й суспільстві. Насичення мовлення фразеологізмами та фразеологічними виразами дозволить покращити професійну компетентність учителів початкових класів. The publication examines phraseology and phraseological expressions as a way of improving the speech of a primary school teacher. Using phraseological units, it is possible to convey various emotions, explain and specify a considerable number of multifaceted processes occurring in life. It is noted that the speech of primary school teachers is an indicator of their professional qualities, a factor affecting their recognition in the educational space and society. Enriching speech with idioms and phraseological expressions will improve the professional competence of primary school teachers.
- ДокументШляхи збагачення мовлення молодших школярів фразеологізмами(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Стаханова, Є.У статті досліджено опанування фразеологізмів учнями початкової школи. Знання фразеологізмів української мови, розуміння їх смислового наповнення, активне правильне вживання є показником високого рівня мовленнєвої компетентності. Наведено шляхи збагачення мовлення молодших школярів фразеологізмами, які сприяють ефективному розвитку навичок використання сталих висловів, надаючи учням можливість використовувати мовлення як засіб комунікації та вираження своїх думок та почуттів. The article examines the acquisition of phraseological units by primary school students. Knowledge of phraseological units of the Ukrainian language, understanding of their meaning, active correct use is an indicator of a high level of speaking competence. Ways of enriching the speech of younger schoolchildren with phraseological units are given, which contribute to the effective development of the skills of using stable expressions, giving students the opportunity to use speech as a means of communication and expressing their thoughts and feelings.