Перегляд за Автор "Ставицька, О. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Глейзер, Н. В.; Сергєєв, В. М.; Ставицька, О. В.; Заніборщ, Я. Є.Розглянуто деякі особливості навчального процесу студентів – заочників, проаналізовані переваги проблемного навчання як засобу підвищення рівня уваги до теми, що вивчається.Some features of the educational process of part-time students are considered, the advantages of problem-based learning as a means of increasing the level of attention to the topic being studied are analyzed.
- ДокументРозвиток пізнавального інтересу учнів закладів загальної середньої освіти при вивченні явищ електромагнетизму в природі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ставицька, О. В.В роботі проаналізовано наукову, методичну та навчальну літературу з досліджуваної теми; зроблено аналіз поняття «пізнавальний інтерес» в педагогічній літературі; досліджено сучасні форми, методи та засоби розвитку пізнавального інтересу учнів закладів загальної середньої освіти при вивченні фізики; наведено приклади уроків з використанням сучасних засобів, що показують шляхи розвитку пізнавального інтересу учнів закладів загальної середньої освіти при вивченні явищ електромагнетизму в природі. В процесі дослідження використано наступні методи: теоретичні (аналіз літератури з проблеми дослідження); емпіричні (постановка, демонстраційного і лабораторного фізичного експерименту). Практичне значення роботи полягає у тому, що матеріали, висновки можуть бути використаними в процесі навчання явищ електромагнетизму. In the work scientific, methodical and educational literature on the studied topic is analyzed; the analysis of the concept "cognitive interest" in pedagogical literature is made; modern forms, methods and means of development of cognitive interest of secondary school students in studying physics are investigated; examples of lessons using modern means showing ways of development of cognitive interest of secondary school students in studying electromagnetism phenomena in nature are given. In the process of research the following methods were used: theoretical (analysis of the literature on the problem of research); empirical (staging, demonstration and laboratory physical experiment). The practical value of the work is that the materials and conclusions can be used in the process of teaching the phenomena of electromagnetism.