Перегляд за Автор "Спіцин, В. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ПОСТАВИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Спіцин, В. В.; Спицын, В. В.У дітей молодшого шкільного віку, в період росту та формування скелету, особливе значення треба приділяти формуванню вірної постави, яка, безпосередньо, визначає стан їх фізичного здоров’я. Порушення постави у дітей – це стан, який при своєчасно розпочатих профілактичних заходах не прогресує та піддається корегуванню. Тому, питання профілактики порушень постави у дітей заслуговують особливої уваги. Встановлено, що при вірному застосуванні спеціально підібраних комплексів фізичних вправ, рухливих ігор і виконання домашнього завдання, відбудеться покращення фізичного розвитку та фізичної підготовленості дітей з порушеннями постави. Учитель фізичної культури загальноосвітньої школи, у процесі своєї трудової діяльності, здійснюючи систематичний педагогічний контроль та застосовуючи на уроках фізичної культури специфіку програмного змісту і методичні особливості для фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з порушеннями постави, може якісно керувати процесом фізичного вихованням учнів. У детей младшего школьного возраста, в период роста и формирования скелета, особое значение надо уделять формированию правильной осанки, которая непосредственно определяет состояние их физического здоровья. Нарушение осанки у детей - это состояние, которое при своевременно начатых профилактических мероприятиях не прогрессирует и подвергается корректировке. Поэтому, вопросы профилактики нарушений осанки у детей заслуживают особого внимания. Установлено, что при верном применении специально подобранных комплексов физических упражнений, подвижных игр и выполнения домашнего задания, состоится улучшение физического развития и физической подготовленности детей с нарушениями осанки. Учитель физической культуры общеобразовательной школы, в процессе своей трудовой деятельности, осуществляя систематический педагогический контроль и применяя на уроках физической культуры специфику программного содержания и методические особенности для физического воспитания детей младшего школьного возраста с нарушениями осанки, может качественно управлять процессом физического воспитания учащихся.