Перегляд за Автор "Сотнікова, О. П."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання музикотерапії у роботі з дітьми з порушенням слуху(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Сотнікова, О. П.В статті проаналізовано використання музикотерапії, яка має велике значення у роботі з дітьми з порушеннями слуху. У процесі корекційно-розвивальної роботи, музично-ритмічних занять значно збагачується уявлення дітей про навколишній світ, розвивається сприйняття акустичної інформації: музики, мови, немовних звучань; динамічно розвивається процес залучення до духовної культури, соціальної адаптації. Музикотерапія здатна подарувати дітям з порушеннями слуху витончену красу музики, розкрити в собі творчий потенціал, мобілізувати зусилля на особистий розвиток, реалізацію та вдосконалення творчих здібностей та талантів дітей. The article analyzes the use of music therapy, which is of great importance in working with children with hearing impairment. In the process of correctional and developmental work, musical and rhythmic classes, children's perception of the world around them is significantly enriched, the perception of acoustic information develops: music, speech, non-speech sounds; dynamically develops the process of involvement in spiritual culture, social adaptation. Music therapy is able to give children with hearing impairments hearing impairment the exquisite beauty of music, reveal their creative potential, mobilize efforts for personal development, realization and improvement of creative abilities and talents of children.
- ДокументВикористання музикотерапії у роботі з дітьми із сенсорними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Сотнікова, О. П.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз та узагальнення результатів дослідження проблеми використання музикотерапії у роботі з дітьми із сенсорними порушеннями. Розглянуто особливості дітей з сенсорними порушеннями. Розроблено методичні рекомендації щодо використання музикотерапії у роботі з дітьми із сенсорними порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis and generalization of the results of the study of the problem of using music therapy in working with children with sensory disabilities was carried out. The features of children with sensory disabilities are considered. Methodological recommendations on the use of music therapy in working with children with sensory disabilities have been developed.