Перегляд за Автор "Сорокіна, В. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Сорокіна, В. А.У магістерському дослідженні розглянуто естетичне виховання молодших школярів як актуальна проблема сучасної освіти, з’ясовано сутність дефініції «естетичного виховання»: це процес активного діяння та розвитку здатності сприймати та розуміти естетичну привабливість мистецтва і повсякденного життя, а також вміння оцінювати цю привабливість; визначено завдання естетичного виховання. Схарактеризовані складові естетичного виховання: естетичне сприйняття, естетичне судження, естетичні знання, естетична культура, естетичний ідеал, естетичні почуття, переживання, насолода, смаки, естетична діяльність. Розкриті основні засоби естетичного виховання: художнє виховання, естетична та мистецтвознавча освіта, літературно-художня критика, освітня робота позашкільних дитячих виховних закладів, самоосвіта, робота професійних закладів освіти, засоби масової інформації: художня і наукова література, газети, журнали, радіо, кіно, телебачення, концертна діяльність. Також розглянуті характеристики використання візуального мистецтва для розвитку естетичних здібностей учнів початкових класів. У роботі висвітлюються різноманітні форми та методи викладання образотворчого мистецтва, які допомагають розвивати творчі здібності дитини, її уяву, мислення, а також збагачувати її культурний багаж. Крім цього, дослідження містить практичну реалізацію естетичного виховання молодших школярів засобами образотворчого мистецтва: відповідно до Типових освітніх програм МОН України (за редакцією Р. Шияна, О. Савченко) та підручника Л. Масол та ін. для учнів 1 розроблено альбом-посібник, що пройшов апробацію в 2022-2023 н.р. і отримав позитивний відгук учнів та батьків. З’ясовано, що обидві частини, з яких складається посібник, служать для розширення практичної творчої діяльності учнів, вдосконалення їхніх образотворчих навичок. The master's thesis discusses the aesthetic education of primary school children as a relevant issue in modern education. The essence of the definition of "aesthetic education" is clarified: it is the process of purposeful action and formation of the ability to perceive and see beauty in art and life, evaluate it, and the tasks of aesthetic education are defined. The components of aesthetic education are characterized: aesthetic perception, aesthetic judgment, aesthetic knowledge, aesthetic culture, aesthetic ideal, aesthetic feelings, aesthetic experiences, aesthetic pleasure, aesthetic tastes, and aesthetic activity. The main means of aesthetic education are revealed: artistic education, aesthetic and art education, literary and artistic criticism, educational work of extracurricular children's educational institutions, self-education, work of professional educational institutions, and mass media: artistic and scientific literature, newspapers, magazines, radio, cinema, television, concert activity. In addition, the features of using the means of visual arts in the process of aesthetic education of primary school children are considered. The work highlights various forms and methods of teaching visual arts that help develop a child's creative abilities, imagination, thinking, and enrich their cultural baggage. Moreover, the study includes the practical implementation of aesthetic education of primary school children through the means of visual arts. According to the Typical Educational Programs of the Ministry of Education and Science of Ukraine (edited by R. Shyian and O. Savchenko) and the textbook by L. Masol et al. for 1st-grade students, an album-guide was developed, which underwent testing in 2022-2023 and received positive feedback from students and parents. It has been found that both parts of the guide serve to expand the practical creative activity of students, improve their visual arts skills.
- ДокументКОНСТРУЮВАННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ СУЧАСНОЇ АМЕРИКАНСЬКОЇ ВІДОМОЇ ОСОБИСТОСТІ В ДИСКУРСІ ІНТЕРВ‘Ю(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Сорокіна, В. А.У дипломній роботі розглядається концепт НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ в англомовному дискурсі. Ця проблема в сучасному мультикультурному та багатонаціональному світі набуває особливої актуальності у зв’язку із процесами соціокультурного становлення, перерозподілу територій та боротьби країн за незалежність. Результатом здійсненого дослідження є висновок про те, що розглянутий концепт охоплює етнічну самоідентифікацію суб’єкта з певним політичним утворенням. Національна ідентичність актуалізується та функціонує в мові, яка виступає універсальним засобом самоусвідомлення. In the graduate work deals with the concept of NATIONAL IDENTITY in English discourse. This problem in today's multicultural and multinational world is becoming especially relevant according to the processes of socio-cultural formation, redistribution of territories and struggle of countries for independence. As a result of the conducted research we have come to the conclusion that the considered concept covers ethnic self-identification of a subject with a certain political entity. National identity is actualized and becomes functional in speech which acts as a universal means of self-awareness.