Перегляд за Автор "Сорока, О. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО НАВКОЛИШНІЙ СВІТ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ ПОРУШЕННЯМ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Сорока, О. В.У публікації розглянуто формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальним порушенням засобами казкотерапії. Використання казкотерапії в процесі роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями дозволяє активувати розвиток їхніх творчих здібностей та удосконалити взаємодію з довкіллям. В корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями казка є доступною формою виховання, за допомогою якої діти вчаться адекватно реагувати на будь-які життєві ситуації, відрізняти позитивне від негативного, долати страхи, невпевненість, підштовхує до розвитку фантазії, а з нею – нестандартні рішення та розуміння того, що всього можливо досягнути. The publication deals with the formation of ideas about the world around us in primary school children with intellectual disabilities by means of fairy tale therapy. The use of fairy tale therapy in the process of working with children with intellectual disabilities allows to activate the development of their creative abilities and improve interaction with the environment. In the correctional and developmental work with younger students with intellectual disabilities, a fairy tale is an accessible form of education that helps children learn to respond adequately to any life situation, distinguish positive from negative, overcome fears and insecurities, and encourages the development of imagination, which brings with it non-standard solutions and an understanding that everything can be achieved.
- ДокументФормування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальним порушенням засобами казкотерапії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Сорока, О. В.В представленій роботі проаналізовано психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Охарактеризовано особливості та шляхи формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Також досліджено рівень сформованості уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Представлено наукове обґрунтування загальних психолого-педагогічних умов формування уявлень про навколишній світ у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. The presented work analyzes psychological and pedagogical features of primary school children with intellectual disorders. It characterizes the features and ways of forming perceptions of the surrounding world of primary schoolers with intellectual disorders. The development level of perceptions of the surrounding world of primary school children with intellectual disorders is under investigation as well. It represents the scientific grounding of general psychological and pedagogical conditions for establishing perceptions of the world around of primary schoolchildren with intellectual disorders.
- ДокументШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО НАВКОЛИШНІЙ СВІТ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Сорока, О. В.У статті проаналізовано психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Зазначено, що казкотерапія визнається ефективним методом для сприяння когнітивному й емоційному розвитку дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Цей педагогічний інструмент буде ефективним і у процесах формування уявлень про навколишній світ. Використання казок сприяє більш глибокому розумінню значущості збереження природи й стимулює підвищений інтерес до природних явищ та їхніх динамічних змін. Засвідчено про вагому роль казкотерапії як ефективного засобу для педагогічного втручання та підтримки інтелектуального та соціального розвитку дітей з особливими освітніми потребами. The article analyzes the psychological and pedagogical features of children of primary school age with intellectual disabilities. It is noted that fairy-tale therapy is recognized as an effective method for promoting the cognitive and emotional development of children of primary school age with intellectual disabilities. This pedagogical tool will also be effective in the processes of forming ideas about the surrounding world. The use of fairy tales contributes to a deeper understanding of the importance of nature conservation and stimulates increased interest in natural phenomena and their dynamic changes. The important role of fairy-tale therapy as an effective tool for pedagogical intervention and support of intellectual and social development of children with special educational needs is evidenced.