Перегляд за Автор "Солонченко, А. Р."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВокальна освіта – вагома складова професійної підготовки майбутнього викладача мистецтв(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Солонченко, А. Р.; Слепцова, О. В.В доповіді виокремлено напрями розвитку співацького голосу студентів факультетів мистецтв на заняттях з постановки голосу. Розкрито логіку їх взаємозв'язку та взаємопроникнення один в одного. Розглянуто вокально-технічний напрям вокальної підготовки студентів. В докладе выделены направления развития певческого голоса студентов факультетов искусств на занятиях по постановке голоса. Раскрыто логику их взаимосвязи и взаимопроникновения друг в друга. Рассмотрено вокально-техническое направление вокальной подготовки студентов. The report highlights the directions of development of the singing voice of students of the faculties of arts in the classes of voice production. The logic of their interconnection and interpenetration into each other is revealed. The vocal and technical direction of vocal preparation of students is considered.
- ДокументМистецька спадщина Птушкіна Володимира Михайловича(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Солонченко, А. Р.; Гуріна, В. О.У статті на основі аналізу довідкової літератури представлена творча спадщина харківського композитора В. Птушкіна, його творчий дороботок, творчі аспекти. В статье на основании анализа справочной литературы представлено музыкальное наследие харьковского композитора В. Птушкина, его творческие наработки, творческие аспекты. In the article on the basis of analysis of certificate literature it is presented the creative heritage of the Kharkiv composer Ptushkin V., his creative improvements and aspects.
- ДокументСутність поняття «музична спадщина» у довідковій та науковій літературі(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Солонченко, А. Р.; Гуріна, В. О.У статті на основі аналізу довідкової та наукової літератури представлено підходи до визначення понять “музична спадщина”, “культурна спадщина”, систематизовано погляди педагогів, митців на дані дефініції. В статье на основе анализа справочной и научной литературы представлены подходы к определению понятий "музыкальное наследие", "культурное наследие", систематизированы взгляды педагогов, художников на данные дефиниции. In the article on the basis of analysis of the certificate and scientific literature it is presented going near determination of the concept “musical experience”, “cultural heritage”, systematic views of the teachers and other artist.