Перегляд за Автор "Смілянська, О. О."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМОТИВ ПОДОРОЖІ І ВИПРОБОВУВАННЯ ЯК ЗАСІБ САМОПІЗНАННЯ В ЖАНРІ ФЕНТЕЗІ (НА МАТЕРІАЛІ РОМАНІВ "ВОЛОДАР ПЕРСНІВ" І «ГОБІТ, АБО ТУДИ І ЗВІДТИ» ДЖ. Р. Р. ТОЛКІНА)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Смілянська, О. О.Дослідження наголошує на теоретичній значущості вивчення мотивів у літературі жанру фентезі, зокрема мотиву подорожі та випробування у романах «Володар Перснів» та «Гобіт» Дж. Р. Р. Толкіна. Застосовуючи міфологічні етапи Джозефа Кемпбелла, було досліджено циклічні та трансформаційні елементи у творах Толкіна, кожен з яких збагачує інтерпретацію пошуків персонажів для визначення власної ідентичності та долі. Аналіз охоплює символічне значення об'єктів, мовленнєві вирази та взаємодію часу та простору, що робить свій вклад у теоретичні обговорення в літературі. У практичному аспекті дослідження обґрунтовує доцільність впровадження творів Толкіна в шкільну програму, пропонуючи інноваційні плани уроків, що враховують інтереси учнів та вирішують прогалини у літературній освіті в Україні. The research emphasises the theoretical significance of examining motifs, particularly the quest motif, in “The Lord of the Rings” and “The Hobbit” by J. R. R. Tolkien. Applying Joseph Campbell's mythological stages, the study explores the cyclical and transformative elements in Tolkien's storytelling, enriching the interpretation of characters' quests for identity and destiny. The analysis extends to the symbolic significance of objects, linguistic expressions, and the interplay of time and space, contributing to theoretical discussions on literature. In its practical dimension, the research justifies the integration of Tolkien's works into the school curriculum, proposing innovative lesson plans that cater to students' interests and address gaps in literature education in Ukraine.
- ДокументОрганізаційно-педагогічні здоровʼязбережувальні технології на уроках китайської мови(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Щербак, І. М.; Сєкіна, Н. Д.; Смілянська, О. О.В статті розглянуто, що використання здоровʼязбережувальних технологій на уроках китайської мови в сукупності з охоронними педагогічними режимами навчання відіграє велику роль в житті кожного школяра, дозволяє легше і успішніше оволодіти необхідними знаннями на уроці, подолати труднощі, дозволяє досягти мети, вирішити завдання навчання. В статье рассмотрено, что использование здоровьесберегательных технологий на уроках китайского языка в совокупности с охранными педагогическими режимами обучения играет большую роль в жизни каждого школьника, позволяет легче и успешнее овладеть необходимыми знаниями на уроке, преодолеть трудности, позволяет достичь цели, решить задачи обучения. The article considers that the use of health-preserving technologies in Chinese lessons, together with the protective pedagogical regimes of learning, plays a great role in the life of each pupil, allows easier and more successful mastering of the necessary knowledge in the classroom, overcoming difficulties, allows achieving the goals, solving the problems of learning.
- ДокументОсновнi ознаки фiктивних iнвестицiйних проектiв(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2020) Смілянська, О. О.В статтi розглянутi основнi ознаки фiктивних iнвeстицiйних прoeктiв. В інвестиційній політиці першочерговим завданням залишається збереження інвестиційної привабливості, зміцнення міжнародного іміджу та нарощування обсягу залучення інвестицій з усіх доступних та можливих джерел. Для вирішення даної проблеми, необхідно змінити сам підхід до отримання та використання інформації, змістивши акцент своїх зусиль і здійснити додаткові перевірки, щоб переконатися в надійності проекту. В статье рассмотрены основные признаки фиктивных инвестиционных проектов. В инвестиционной политике первоочередной задачей остается сохранение инвестиционной привлекательности, укрепления международного имиджа и наращивания объема привлечения инвестиций из всех доступных и возможных источников. Для решения данной проблемы, необходимо изменить сам подход к получению и использованию информации, сместив акцент своих усилий и осуществить дополнительные проверки, чтобы убедиться в надежности проекта. The article examines the main features of fictitious investment projects. In the investment policy, the priority task is to maintain investment attractiveness, strengthen the international image and increase the volume of attracting investments from all available and possible sources. To solve this problem, it is necessary to change the very approach to obtaining and using information, shifting the focus of their efforts and carrying out additional checks to ensure the reliability of the project.
- ДокументУкраїнський та китайський літературний постмодернізм(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-19) Смілянська, О. О.У даній статті подано порівняння, засноване на спільних і відмінних рисах, що проявилися в становленні, розвитку та сучасному стані українського і китайського постмодернізму. Необхідно зазначити, що з боку обох країн все ще проявляється недостатньо інтересу до вивчення сучасної літератури одне одного, а тому дана тема представляє простір як для досліджень, так і для популяризації китайської літератури. В данной статье подано сравнение, основанное на общих и отличительных чертах, что проявились в становлении, развитии и современном состоянии украинского и китайского постмодернизма. Необходимо отметить, что со стороны обеих стран все еще проявляется недостаточно интереса к изучению современной литературы друг друга, а поэтому данная тема представляет собой пространство как для исследований, так и для популяризации китайской литературы. In this article, the comparison is based on common and distinctive features that have manifested themselves in the formation, development and current state of Ukrainian and Chinese postmodernism. It should be noted that both countries still show insufficient interest in studying each other's contemporary literature, and therefore this topic provides space for both research and promotion of Chinese literature.