Перегляд за Автор "Слісаренко, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ЧАТ-БОТІВ НА ПЛАТФОРМІ «TELEGRAM»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Андрієвська, В.; Слісаренко, М.У тезах уточнено, що одним з найпопулярніших месенджерів для створення і реалізації чат-ботів є Telegram. Розкрито особливості роботи чат-ботів на платформі Telegram. Висвітлено принципи взаємодії користувача з чат-ботом на платформі Telegram. The theses specified that one of the most popular messengers for creating and implementing chatbots is Telegram. The peculiarities of the operation of chatbots on the Telegram platform are revealed. The principles of user interaction with a chatbot on the Telegram platform are covered.
- ДокументЧАТ-БОТ: ПОНЯТТЯ, ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ, ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Слісаренко, М.; Андрієвська, В.У статті уточнено поняття “чат-бот”; висвітлено історичні етапи розвитку чат-ботів; виокремлено перспективні напрями використання чат-ботів: пошуку інформації; надання миттєвих відповідей на типові запитання; автоматичне формування пакету документів; підтвердження щодо замовленого товару або послуги, відстеження динаміки доставки; автоматичне прийняття звернень. Показано перспективи використання чат-ботів в освітньому секторі: цілодобова підтримка здобувачів освіти на різних освітніх етапах; персоніфікований супровід здобувачів освіти відповідно до рівня і темпу засвоєння навчального матеріалу; своєчасне інформування здобувачів; автоматизація процесу збору різної інформації. Наведено приклади використання освітніх чат-ботів. The article specifies the concept of "chat-bot"; the historical stages of the development of chat bots are highlighted; perspective areas of using chatbots are highlighted: relevant information search; providing instant answers to common questions; automatic formation of a package of documents; confirmation regarding the ordered product or service; product delivery tracking; automatic acceptance of appeals; sending certain information to remote or remote organizations. The prospects for the use of chatbots in the educational sector are shown: round-the-clock support for education seekers at various educational stages; personalized support of applicants according to the level and pace of assimilation of educational material; timely informing of education seekers; automation of the process of collecting various information. Examples of the use of educational chatbots are given.