Перегляд за Автор "Слепцова, О. В."
Зараз показано 1 - 14 з 14
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВокальна освіта – вагома складова професійної підготовки майбутнього викладача мистецтв(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Солонченко, А. Р.; Слепцова, О. В.В доповіді виокремлено напрями розвитку співацького голосу студентів факультетів мистецтв на заняттях з постановки голосу. Розкрито логіку їх взаємозв'язку та взаємопроникнення один в одного. Розглянуто вокально-технічний напрям вокальної підготовки студентів. В докладе выделены направления развития певческого голоса студентов факультетов искусств на занятиях по постановке голоса. Раскрыто логику их взаимосвязи и взаимопроникновения друг в друга. Рассмотрено вокально-техническое направление вокальной подготовки студентов. The report highlights the directions of development of the singing voice of students of the faculties of arts in the classes of voice production. The logic of their interconnection and interpenetration into each other is revealed. The vocal and technical direction of vocal preparation of students is considered.
- ДокументВокальні вправи і розвиток голосового апарату студентів факультету мистецтв на заняттях постановки голосу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Лінь, Ваньі; Слепцова, О. В.В доповіді проаналізовано досвід використання вокальних вправ на заняттях з постановки голосу у майбутніх викладачів мистецтв для всебічного розвитку елементів вокальної техніки. В докладе проанализирован опыт использования вокальных упражнений на занятиях по постановке голоса в будущих преподавателей искусств для всестороннего развития элементов вокальной техники. The report analyzes the experience of using vocal exercises in voice training for future art teachers for the full development of vocal techniques.
- ДокументГолосова культура вчителя(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Осіпок, Д. І.; Слепцова, О. В.В доповіді висвітлюються питання формування вокальної культури співаків. В докладе освещаются вопросы формирования вокальной культуры певцов. The report highlights the formation of the vocal culture of singers.
- ДокументДеякі аспекти музичної підготовки викладачів мистецтв у вищих навчальних закладах України(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Слепцова, О. В.Автором було визначено аспекти музичної підготовки викладачів мистецтв у вищих навчальних закладах України. Автором были определены аспекты музыкальной подготовки преподавателей искусств в высших учебных заведениях Украины. The author identified aspects of music training of art teachers in higher educational institutions of Ukraine
- ДокументДеякі особливості формування вокально-технічних навичок майбутніх викладачів мистецтв на індивідуальних заняттях з постановки голосу он-лайн(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-06-25) Слепцова, О. В.В статті розглянуто заняття он-лайн з постановки голосу. Необхідно ураховувати хиби, що виникають внаслідок використання технічних засобів – гаджетів, записуючих і відтворюючих пристроїв, Інтернет зв’язку. Досить часто на заняттях он-лайн, через відсутність студійного оздоблення, звук акомпанементу має поганий баланс із голосом студента, і навіть відстає у часі. Тому протягом роботи слід використовувати не тільки звучання концертмейстера, а і запис акомпанементу без голосу, або оркестровий акомпанемент, тобто мінус, що звучить у приміщенні де співає здобувач. В статье рассмотрены занятия он-лайн по постановке голоса. Необходимо учитывать недостатки, возникающие в результате использование технических средств – гаджетов, записывающих и воспроизводящих устройств, Интернет связи. Достаточно часто на занятиях он-лайн, из-за отсутствия студийного убранства, звук аккомпанемента имеет плохой баланс с голосом студента, а также отстает во времени. Поэтому в течение работы следует использовать не только звучание концертмейстера, но и запись аккомпанемента без голоса, или оркестровый аккомпанемент, то есть минус, звучащий в помещении, где поет соискатель. This article deals with online voice training. The disadvantages arising from the use of technical means – gadgets, recording and playback devices, Internet communication – must be taken into account. Quite often in online classes, due to the lack of a studio setting, the sound of the accompaniment has a poor balance with the student's voice and also lags behind in time. Therefore, not only the accompanist's sound should be used during the work, but also a recording of the accompaniment without voice, or orchestral accompaniment, that is minus the sound in the room where the student sings.
- ДокументМедіаосвітні виміри вокально-музичної підготовки студентів факультету мистецтв(Донецький державний університет управління, 2019-11-29) Слепцова, О. В.У статті проаналізовано медіаосвітні виміри вокально-музичної підготовки студентів факультету мистецтв. Медіаосвіта є вагомим чинником професійної підготовки. Йдеться про прослуховування записів видатних музикантів, диригентів, співаків, порівняльний аналіз концепцій виконання, вивчення разом із нотним текстом нюансування та фразування, агогіки вокально-музичного твору тощо. В статье проанализированы медиаобразовательные измерения вокально-музыкальной подготовки студентов факультета искусств. Медиаобразование является весомым фактором профессиональной подготовки. Речь идет о прослушивании записей выдающихся музыкантов, дирижеров, певцов, сравнительный анализ концепций выполнения, изучение вместе с нотным текстом нюансировки и фразировки, агогики вокально-музыкального произведения и тому подобное. The article analyzes the media educational dimensions of the vocal and musical training of students of the Faculty of Arts. Media education is an important factor in professional training. It involves listening to recordings of outstanding musicians, conductors, singers, comparative analysis of performance concepts, studying nuance and phrasing together with the musical text, the agogy of the vocal and musical work and so on.
- ДокументМузична освіта у реаліях постіндустріального суспільства(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Слепцова, О. В.В доповіді автор звертається до проблеми розвитку правильного вокального дихання у майбутніх викладачів мистецтв на заняттях з постановки голосу, що є вагомою складовою професійної музичної освіти. В докладе автор рассматривает проблему развития правильного вокального дыхания у будущих учителей искусств на уроках вокала, что является важной составляющей профессионального музыкального образования. In the report, the author addresses the problem of the development of proper vocal breathing in future art teachers at vocal classes, which is a significant component of professional music education.
- ДокументОсобливості викладання вокалу в італійських школах бельканто(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Масич, Р. Ю.; Слепцова, О. В.В доповіді аналізується досвід викладачів-маестро великих італійських вокальних шкіл. Підкреслено збіг завдань та методів виховання і співаків, і викладачів того часу із сучасною навчально-педагогічною практикою. В докладе анализируется опыт преподавателей-маэстро крупных итальянских вокальных школ. Подчеркивается совпадение задач и методов воспитания и певцов, и преподавателей того времени с современной учебно-педагогической практикой. The report analyzes the experience of masters of large Italian vocal schools. The coincidence of tasks and methods of education of singers and teachers of the time with modern teaching and pedagogical practice is emphasized.
- ДокументПитання формування культури голосу співака у сучасній вокальній практиці(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Осіпок, Д. І.; Слепцова, О. В.У статті розглядається питання формування культури голосу у сучасній вокальній практиці. Аналізується поняття «культура голосу співака». В статье рассматривается вопрос формирования культуры голоса в современной вокальной практике. Анализируется понятие "культура голоса исполнителя". The article deals with the formation of the voice culture in modern vocal practice. The concept of "singer's voice culture" is analyzed.
- ДокументПравильне вокальне дихання - основа голосовидобування(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Ду, Чжоцзюнь; Слепцова, О. В.Доповідь присвячена одному із вагомих чинників якісного звучання голосу – правильному вокальному диханню. Розглядаються типи вокального дихання, способи вдиху і видиху. Доклад посвящен одному из важных факторов качественного звучания голоса - правильному вокальному дыханию. Рассматриваются типы вокального дыхания, способы вдоха и выдоха. The report is devoted to one of the important factors of sound quality of voice - proper vocal breathing. The types of vocal breathing, ways of inhalation and exhalation are considered.
- ДокументРозвиток вокальних здібностей дитини за допомогою пісень з мюзиклів(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Слободенюк, Г. Ф.; Слепцова, О. В.В доповіді автор звертається до проблеми розвитку вокальних здібностей школярів в сучасних умовах, коли перестав існувати масовий спів, знизилася зацікавленість музичною діяльністю. Розвиток вокальних здібностей потребує нових підходів, підбору репертуару, близького дітям, який буде розвивати не тільки вокальні, а і театральні данні. В докладе автор обращается к проблеме развития вокальных способностей школьников в современных условиях, когда интерес к музыкальной деятельности упал, перестало существовать массовой пение. Развитие вокальных способностей требует новых подходов, подбора репертуара, близкого детям, который будет развивать не только вокальные, но и театральные данные. In the report, the author addresses the problem of the development of vocal abilities of students in modern conditions, when interest in musical activity has fallen, mass singing has ceased to exist. The development of vocal abilities requires new approaches, the selection of a repertoire close to children, which will develop not only vocal, but also theatrical data.
- ДокументФормування homo musicus у просторі культурного полілогу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-06) Слепцова, О. В.В доповіді проаналізовано формування homo musicus у просторі культурного полілогу. В докладе проанализировано формирование homo musicus в пространстве культурного полилога. The report analyzes the formation of homo musicus in the space of a cultural polylogue.
- ДокументФормування вокальних компетенцій молодших школярів на уроках музики в умовах позакласного виховання(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Луганська, В. В.; Слепцова, О. В.В доповіді автор звертається до проблеми розвитку вокальних здібностей школярів в сучасних умовах, коли перестав існувати масовий спів, знизилася зацікавленість музичною діяльністю. Розвиток вокальних здібностей потребує нових підходів, підбору репертуару, близького дітям, який буде розвивати не тільки вокальні, а і театральні данні. В докладе автор обращается к проблеме развития вокальных способностей школьников в современных условиях, когда интерес к музыкальной деятельности упал, перестало существовать массовой пение. Развитие вокальных способностей требует новых подходов, подбора репертуара, близкого детям, который будет развивать не только вокальные, но и театральные данные. In the report, the author addresses the problem of the development of vocal abilities of students in modern conditions, when interest in musical activity has fallen, mass singing has ceased to exist. The development of vocal abilities requires new approaches, the selection of a repertoire close to children, which will develop not only vocal, but also theatrical data.
- ДокументФормування загальних і фахових компетентностей на індивідуальних заняттях з постановки голосу на факультетах мистецтв педагогічних університетів(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти», 2021-01-28) Слепцова, О. В.У тезах розглядаються питання комплексного підходу до професійної підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва, прищеплення та розвитку вокальних компетенцій у поєднанні із формуванням загальних і фахових компетентностей. В тезисах рассматриваются вопросы комплексного подхода к профессиональной подготовке будущих преподавателей музыкального искусства, привитие и развития вокальных компетенций в сочетании с формированием общих и профессиональных компетентностей. The abstracts consider the issues of an integrated approach to the professional training of future teachers of musical art, the instillation and development of vocal competencies in combination with the formation of general and professional competencies.