Перегляд за Автор "Скурідіна, У."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках з іноземної мови(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Скурідіна, У.У статті висвітлено особливості формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках з іноземної мови. Уроки з іноземної мови мають особливий потенціал для формування соціальної компетентності учнів. Основні напрями формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках з іноземної мови: розвиток комунікативних навичок (учні повинні навчитися чітко і зрозуміло висловлювати свої думки та почуття, а також розуміти мову інших людей); формування навичок міжособистісної взаємодії (учні повинні навчитися будувати і підтримувати міжособистісні стосунки, ефективно вирішувати конфлікти, конструктивно співпрацювати в групі); розвиток толерантності (учні повинні навчитися розуміти і приймати інші культури). Зауважено, що це складний і багатогранний процес, який вимагає від учителя творчого підходу і використання різноманітних методів і прийомів. The article highlights the peculiarities of the formation of social competence of younger schoolchildren in foreign language lessons. Foreign language lessons have a special potential for forming the social competence of students. The main directions of forming the social competence of junior high school students in foreign language lessons are: development of communication skills (students must learn to clearly and clearly express their thoughts and feelings, as well as understand the language of other people); formation of interpersonal interaction skills (students must learn to build and support interpersonal skills (students must learn to build and maintain interpersonal relationships, effectively resolve conflicts, constructively cooperate in a group); development of tolerance (students must learn to understand and accept other cultures). It is noted that this is a complex and multifaceted process that requires a creative approach and the use of various methods and techniques from the teacher.
- ДокументРозвиток художньо-творчих здібностей молодших школярів засобами мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Скурідіна, У.У публікації розглянуто розвиток художньо-творчих здібностей молодших школярів засобами мистецтва. Художньо-творчі здібності розглядаються як здатність до творчості через художні образи та є сукупністю множини певних психічних якостей, які забезпечують у функціональному синтезі максимальну самореалізацію дитини у процесі художньо-творчої діяльності. Зазначено, що розвиток художньо-творчих здібностей відігріє значну роль у розвитку дитини та сприяє розширенню світогляду, формуванню естетичної культури, прояву власної ініціативи, бажанню створити нове тощо. The publication examines the development of artistic and creative abilities of younger schoolchildren through the means of art. Artistic and creative abilities are considered as the ability to create through artistic images and are a collection of a set of certain mental qualities that ensure the maximum self-realization of the child in the process of artistic and creative activity in a functional synthesis. It is noted that the development of artistic and creative abilities will play a significant role in the development of the child and contribute to the expansion of the worldview, the formation of aesthetic culture, the manifestation of one's own initiative, the desire to create something new, etc.