Перегляд за Автор "Силиверст, Ю. В."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕТНОПЕДАГОГІЧНІ ЗАСОБИ В РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З РОЗВИТКУ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ПРИЙОМНОЇ СІМ’Ї(Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, 2024-05-17) Костіна, В. В.; Силиверст, Ю. В.Метою дослідження є визначення суті та змісту роботи соціального педагога з розвитку резильєнтності підлітків, що виховуються в умовах прийомної сім‘ї, а також розробка відповідного комплексу етнопедагогічних засобів, спрямованих на підтримку ментального здоров‘я та створення додаткового етнокультурного середовища розвитку підлітків-сиріт, що виховуються в умовах прийомних сімей. В ході дослідження доведено, що розроблений комплекс етнопедагогічних засобів соціальної адаптації підлітків до умов прийомної сім'ї допомагає підліткам з прийомної сім'ї зміцнити власний потенціал резильєнтності, налагодити своє життя у новому оточенні, знайти своє місце у сімейному колективі, що дозволяє рекомендувати його до впровадження соціальним педагогам спеціалізованих соціальних інституцій, що надають послуги соціального супроводу та соціальної підтримки прийомних сімей та здійснюють координацію діяльності з іншими установами з метою підвищення адаптаційних можливостей як самих дітей-сиріт так і підтримуючих сімейних осередків, які здійснюють їхнє соціальне виховання. The purpose of the study is to determine the essence and content of the work of a social pedagogue on the development of resilience of adolescents raised in foster care, as well as the development of an appropriate set of ethno-pedagogical tools aimed at supporting mental health and creating an additional ethno-cultural environment for the development of orphaned adolescents, which are brought up in the conditions of foster families. In the course of the study, it was proven that the developed complex of ethno-pedagogical means of social adaptation of adolescents to the conditions of a foster family helps adolescents from a foster family to strengthen their own resilience potential, to adjust their lives in a new environment, to find their place in the family team, which allows us to recommend it to introduction of social teachers of specialized social institutions that provide services of social accompaniment and social support of foster families and carry out coordination of activities with other institutions in order to increase the adaptation capabilities of both the orphans themselves and the supporting family units that carry out their social education.
- ДокументСОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ ПІДЛІТКІВ ДО УМОВ ПРИЙОМНОЇ СІМ’Ї ЕТНОПЕДАГОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Силиверст, Ю. В.У публікації проаналізовано соціальну адаптацію підлітків до умов прийомної сім'ї етнопедагогічними засобами. Зазначено, що використання комплексу етнопедагогічних засобів, що передбачає здійснення виховних, профілактичних, соціокультурних, а також дозвіллєво-розважальних взаємодій є невід’ємною частиною успішної соціальної адаптації підлітків до умов прийомної сім’ї, бо дозволяє запобігти їхній соціальній дезадаптації та проявам у них девіантної поведінки. The publication analyses the social adaptation of adolescents to the conditions of a foster family using ethno-pedagogical means. It is noted that the use of a complex of ethno-pedagogical means, which involves the implementation of educational, preventive, socio-cultural, as well as leisure and entertainment interactions, is an integral part of the successful social adaptation of adolescents to the conditions of a foster family, as it helps to prevent their social maladjustment and manifestations of deviant behaviour.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З АДАПТАЦІЇ ПІДЛІТКІВ ДО УМОВ ПРИЙОМНИХ СІМЕЙ ЕТНОПЕДАГОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Силиверст, Ю. В.; Костіна, В. В.У статті автори розглядають проблему соціально-педагогічної діяльності, спрямованої на адаптацію підлітків до умов прийомних сімей з використанням етнопедагогічних засобів. Зроблено акцент на важливості збереження національних традицій і культурних цінностей у процесі інтеграції підлітків у нове середовище. Розкрито механізми впливу етнопедагогіки на адаптаційний процес, окреслено підходи до підтримки підлітків у прийомних сім’ях та запропоновано рекомендації для практичної роботи. In the article, the authors consider the problem of socio-pedagogical activities aimed at adapting teenagers to the conditions of foster families using ethnopedagogical tools. Emphasis is placed on the importance of preserving national traditions and cultural values in the process of integrating teenagers into a new environment. Mechanisms of the influence of ethnopedagogy on the adaptation process are revealed, approaches to supporting teenagers in foster families are outlined, and recommendations for practical work are offered.
- ДокументТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З АДАПТАЦІЇ ПІДЛІТКІВ ДО УМОВ ПРИЙОМНИХ СІМЕЙ ЕТНОПЕДАГОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Силиверст, Ю. В.У статті проаналізовано адаптацію підлітків до умов прийомних сімей етнопедагогічними засобами. Робота соціального педагога з адаптації підлітків до умов прийомної сім’ї етнопедагогічними засобами є складним та багатоаспектним процесом, який потребує індивідуального підходу з урахуванням особливостей кожної дитини та є важливим компонентом успішного розвитку підлітків, що виховуються в умовах прийомної сім’ї. Визначено основні форми та методи роботи соціального педагога, що сприятимуть соціальній адаптації підлітків в умовах прийомної сім’ї. The article analyzes the adaptation of adolescents to the conditions of foster families by ethno-pedagogical means. The work of a social pedagogue on the adaptation of adolescents to the conditions of a foster family by ethnopedagogical means is a complex and multifaceted process that requires an individual approach taking into account the characteristics of each child and is an important component of the successful development of adolescents raised in the conditions of a foster family. The main forms and methods of work of a social pedagogue have been determined, which will contribute to the social adaptation of adolescents in the conditions of a foster family.
- ДокументТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ПІДЛІТКІВ ДО УМОВ ПРИЙОМНИХ СІМЕЙ ЕТНОПЕДАГОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Силиверст, Ю. В.У публікації розглянуто соціальну адаптацію підлітків до умов прийомних сімей етнопедагогічними засобами. Визначено етапи роботи та ключові напрями у змісті технології роботи соціального педагога з соціальної адаптації підлітків. Зазначено, що використання етнопедагогіки допомагає соціальному педагогу створити сприятливу атмосферу для успішної соціальної адаптації підлітків у прийомній сім’ї, сприяє розвитку їхньої самоідентифікації та позитивного ставлення до себе й найближчого оточення, допомагає встановити зв’язок з власними етнічними коренями та культурою, що є важливим для успішної соціальної адаптації. Ця технологія допомагає соціальному педагогу ефективно працювати з підлітками та сімейним середовищем у прийомних сім’ях. The publication examines the social adaptation of adolescents to the conditions of foster families by ethno-pedagogical means. The stages of work and key directions in the content of the technology of work of a social pedagogue on social adaptation of adolescents are determined. It is noted that the use of ethnopedagogy helps the social pedagogue to create a favorable atmosphere for the successful social adaptation of adolescents in a foster family, contributes to the development of their self-identification and positive attitude towards themselves and their immediate environment, helps to establish a connection with their own ethnic roots and culture, which is important for successful social adaptation. This technology helps the social worker work effectively with adolescents and the family environment in foster families.