Перегляд за Автор "Силиверст, Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЕТНОПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ СТІЙКОСТІ У ПІДЛІТКІВ ІЗ ПРИЙОМНИХ СІМЕЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2023-05-04) Костіна, В. В.; Силиверст, Ю.У публікації досліджено використання етнопедагогічних засобів для розвитку соціальної стійкості у підлітків із прийомних сімей в умовах інклюзії як важливої умови їхньої успішної соціальної адаптації, що є одним з важливих процесів, завдяки якому підлітки залучаються до різних осередків мікро та макросередовища, набувають досвіду активної участі у праці та суспільному житті колективу, долучаються до соціального культурного життя суспільства, навчаються виявляти просоціальну поведінку, відповідно до норм та правил поширених в мікро та макроосередках суспільства. Зазначено, що використання етнопедагогічних засобів для розвитку соціальної стійкості у підлітків з прийомних сімей в умовах інклюзії є важливою умовою їхньої успішної соціальної адаптації як на рівні мікро так і на рівні макросередовища розвитку дитини та потребує додаткової підготовки фахівців до відповідного виду діяльності. The publication examines the use of ethno-pedagogical tools for the development of social stability in adolescents from foster families in conditions of inclusion as an important condition for their successful social adaptation, which is one of the important processes through which adolescents are involved in various centers of the micro and macro environment, gain experience of active participation in work and social life of the team, join the social and cultural life of society, learn to show prosocial behavior, in accordance with norms and rules common in micro and macro centers of society. It is noted that the use of ethno-pedagogical tools for the development of social stability in adolescents from foster families in conditions of inclusion is an important condition for their successful social adaptation both at the level of the micro and at the level of the macro environment of the child's development and requires additional training of specialists for the appropriate type of activity.
- ДокументМЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ПІДЛІТКІВ ДО УМОВ ПРИЙОМНОЇ СІМ’Ї ЕТНОПЕДАГОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ(Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2024-04-25) Костіна, В.; Силиверст, Ю.Автори обґрунтовують можливості використання етнопедагогічних засобів у соціальній адаптації підлітків до умов виховання в прийомній сім’ї. Здійснено аналіз досліджень особливостей виховання дітей-сиріт, визначено основні проблеми, що виникають у підлітків під час адаптації до нового середовища. Охарактеризовано переваги використання методичного забезпечення з використанням етнопедагогічних засобів у соціально-адаптаційній роботі з підлітками з прийомних сімей. Наведено приклади використання певного технологічного забезпечення у процесі роботи соціального педагога з підлітками та прийомною сім’єю з використанням етнопедагогічних засобів, а також визначено роль, яку відіграє відповідне методичне забезпечення у процесі їхньої соціальної адаптації. Визначено перспективні напрями подальших досліджень. The authors substantiate the possibilities of using ethno-pedagogical means in the social adaptation of adolescents to the conditions of upbringing in a foster family. The author analyses studies of the peculiarities of raising orphans, identifies the main problems that adolescents face when adapting to a new environment. The advantages of using methodological support with the use of ethno-pedagogical means in social and adaptation work with adolescents from foster families are characterised. Examples of the use of certain technological support in the process of work of a social pedagogue with adolescents and foster families using ethno-pedagogical means are given, and the role played by the relevant methodological support in the process of their social adaptation is determined. Promising directions for further research have been identified.