Перегляд за Автор "Сидорова, Н. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО РЕАЛІЗАЦІЮ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-04) Сидорова, Н. В.У статті досліджено вивчення реалізації дистанційного та змішаного навчання на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» на основі аналізу науково-інформативних джерел. Для проведення дистанційного навчання використовується широкий спектр цифрових інструментів та освітніх ресурсів. Вибір конкретних засобів залежить від рівня цифрової компетентності учасників освітнього процесу, можливостей їхніх гаджетів, доступу до швидкісного інтернету та інших чинників. Зазначено, що реалізація дистанційного та змішаного навчання на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» має значний потенціал для покращення якості освіти. Дистанційне навчання дозволяє забезпечити гнучкість і доступність, а змішане навчання поєднує переваги традиційних і сучасних методів, створюючи сприятливі умови для розвитку творчих здібностей учнів. Використання інформаційно-комунікаційних технологій відкриває нові можливості для індивідуалізації навчання та розширення доступу до культурних ресурсів. The article examines the study of the implementation of distance and mixed learning in the lessons of the integrated course "art" based on the analysis of scientific and informative sources. A wide range of digital tools and educational resources are used for distance learning. The choice of specific means depends on the level of digital competence of the participants of the educational process, the capabilities of their gadgets, access to high-speed Internet and other factors. It is noted that the implementation of distance and mixed learning in the lessons of the integrated course "Art" has a significant potential for improving the quality of education. Distance learning allows for flexibility and accessibility, and blended learning combines the advantages of traditional and modern methods, creating favorable conditions for the development of students' creative abilities. The use of information and communication technologies opens up new opportunities for individualizing education and expanding access to cultural resources.