Перегляд за Автор "Сергієнко, А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВиховання у молодших школярів ціннісного ставлення до праці(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Сергієнко, А.В статті розглянуто виховання у молодших школярів ціннісного ставлення до праці. Праця – доцільний процес, який відбувається між людиною та природою, в якому людина перетворює матеріал природи на засіб існування. Вона збагачує учнів досвідом, який розвиває інтерес до трудової діяльності. Саме виховання ціннісного ставлення до трудової діяльності дає можливість високої самореалізації у суспільстві. В статье рассмотрено воспитание у младших школьников ценностного отношения к труду. Труд – целесообразный процесс, который происходит между человеком и природой, в котором человек превращает материал природы в средство существования. Он обогащает учащихся опытом, который развивает интерес к трудовой деятельности. Именно воспитание ценностного отношения к трудовой деятельности дает возможность высокой самореализации в обществе. The article deals with the cultivation of a valuable attitude towards work in younger pupils. Labour is an expedient process that takes place between man and nature, in which man transforms the material of nature into means of existence. It enriches pupils with experience, which develops interest in labour activity. It is the education of the value of work that enables high self-fulfilment in society.
- ДокументІНТЕГРАЦІЯ ЯК ПРОВІДНИЙ ПРИНЦИП STEM-ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Сергієнко, А.У публікації досліджено інтегроване навчання, що є одним з основних принципів STEM-освіти, яка основана на трансдисциплінарному поєднання таких галузей діяльності людства, як наука (Science), технологія (Technology), інженерія (Engineering) та математика (Mathematics). Зазначено, що особливою формою STEM-навчання є інтегровані уроки, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці. Такі уроки можуть проводитися шляхом об’єднання схожої тематики кількох навчальних предметів або формування інтегрованих курсів. The publication examines integrated learning, which is one of the main principles of STEM education, which is based on a transdisciplinary combination of such fields of activity of humanity, such as Science, Technology, Engineering and Mathematics. It is noted that integrated lessons are a special form of STEM education, which are aimed at establishing interdisciplinary connections, which contribute to the formation of a holistic, systemic worldview in students, and the actualization of personal attitudes to the issues discussed in the lesson. Such lessons can be conducted by combining similar topics of several educational subjects or forming integrated courses.
- ДокументІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Сергієнко, А.У публікації розглянуто інтерактивні технології навчання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Зазначено, що використання інтерактивних технологій навчання на уроках "Я досліджую світ" може бути особливо ефективним для залучення учнів до активного дослідницького процесу. Використання цифрових інструментів співпраці дозволяє учням працювати в групах, ділитися ідеями, обговорювати результати досліджень та представляти їх колективно. Це розвиває навички комунікації, співпраці та лідерства. The publication discusses interactive learning technologies in the lessons of the integrated course "I explore the world". It is noted that the use of interactive learning technologies in the lessons of "I exploring the world" can be particularly effective for engaging students in an active research process. The use of digital collaboration tools allows students to work in groups, share ideas, discuss research results and present them collectively. It develops communication, cooperation and leadership skills.