Перегляд за Автор "Сергєєв, М. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОНВЕРГЕНЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ Й ТОРГІВЕЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Сергєєв, М. В.У публікації досліджено кругообіг поведінки покупців, споживчі потреби, що на неї впливають, виокремлено закономірності та проаналізувано сьогоденний ринок торгівлі. ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» - це національна роздрібна мережа продуктових магазинів, головним завданням якої є забезпечення умов для безперебійного функціонування виробничого процесу з урахуванням проведення грамотної цінової політики. Зазначено, що споживча поведінка і торгівельна система не можуть існувати один без одного. Споживання завжди буде частиною нашого життя як обов’язковий атрибут людського існування. Поведінка споживачів на торгівельній арені є важливим аспектом, багато значущим для аналізу різних показників галузей продажу. Маркетингові лінії мають працювати задовго до першої стадії та розуміти свій і інакший вплив на людей. З позиції маркетингу ефективним продаж робить увага до всіх аспектів потреб. Процес купівлі товару починається на стадії усвідомлення потреби. The publication examines the cycle of buyer behavior, consumer needs that influence it, identifies patterns and analyzes today's trade market. LLC "ATB-MARKET" is a national retail chain of grocery stores, the main task of which is to ensure the conditions for the smooth functioning of the production process, taking into account the implementation of a competent price policy. It is noted that consumer behavior and the trading system cannot exist without each other. Consumption will always be a part of our lives as a necessary attribute of human existence. The behavior of consumers in the trading arena is an important aspect that is very significant for the analysis of various indicators of sales industries. Marketing lines should work long before the first stage and understand their and other influence on people. From a marketing point of view, attention to all aspects of needs makes sales effective. The process of buying a product begins at the stage of need awareness.
- ДокументМаркетингова товарна політика і соціальні стратегії в умовах ринку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Сергєєв, М. В.Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню товарної політики, яка відіграє ключову роль в управлінні підприємством та поширюється на усі аспекти його діяльності. Наведено порівняльний аналіз підходів до змісту та формування даного явища. Подано основні системи класифікації факторів товарної політики, що застосовуються у практиці маркетингу. Основною ідеєю наукового дослідження є розкриття сутності товарної політики, як економічно значущого та ефективного інструмента управління підприємством. Запропоновано та складено модель формування товарної політики як невід'ємної частини управління діяльністю підприємства на засадах соціально-орієнтованого маркетингу. Запропоновано систему показників оцінки товарної політики відповідно до рівнів її формування, що дозволяє проводити аналіз економічної та соціальної ефективності товарної політики. Застосування запропонованої системи показників оцінки товарної політики дозволить проводити аналіз ефективності товарної політики на практиці. Запропоновано авторське визначення "ефективного управління соціально-орієнтованою товарною політикою". У практичних рекомендаціях подано алгоритм послідовної розробки товарної стратегії соціального захисту споживачів під час реалізації благодійних програм. Методичні рекомендації представлені розробкою комплексного тренінгу з означеної проблематики. The master's thesis is devoted to the study of product policy, which plays a key role in the management of the enterprise and extends to all aspects of its activity. A comparative analysis of approaches to the content and formation of this phenomenon is provided. The main classification systems of commodity policy factors used in marketing practice are presented. The main idea of scientific research is to reveal the essence of commodity policy as an economically significant and effective tool of enterprise management. A model of product policy formation as an integral part of enterprise management on the basis of socially oriented marketing is proposed and compiled. A system of indicators for the evaluation of the commodity policy is proposed according to the levels of its formation, which allows for the analysis of the effectiveness of the commodity policy. Practical application of the proposed system of commodity policy evaluation indicators will allow analysis of the effectiveness of commodity policy. The author's definition of "effective management of socially-oriented commodity policy" is proposed. The practical recommendations present an algorithm for the consistent development of a product strategy for the social protection of consumers during the implementation of charity programs. Methodological recommendations are presented by the development of a complex training on the specified issues.
- ДокументПРОБЛЕМИ ОБ’ЄКТИВНОГО ВІДОБРАЖЕННЯ РІВНЯ ДОСЯГНЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2024-04-18) Сергєєв, М. В.Показники економічної і соціальної ефективності є відображенням результатів сукупної виробничо-господарської і комерційної діяльності підприємств. Дотримання принципу ефективності розподілу ресурсів - важлива умова підвищення рівня задоволення соціальних потреб, зростання рівня зайнятості, поліпшення умов праці та побуту. Зауважено, що показники економічної ефективності виробництва відображають лише кількісну сторону явища. На практиці ефективність виробництва досить багатогранне поняття, яке тісно пов’язане з показниками соціальної ефективності. Indicators of economic and social efficiency are a reflection of the results of the aggregate production, economic and commercial activity of enterprises. Compliance with the principle of resource allocation efficiency is an important condition for increasing the level of satisfaction of social needs, increasing the level of employment, and improving working and living conditions. It is noted that indicators of economic efficiency of production reflect only the quantitative side of the phenomenon. In practice, production efficiency is a rather multifaceted concept that is closely related to indicators of social efficiency.