Перегляд за Автор "Сергєєв, В. М."
Зараз показано 1 - 10 з 10
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Глейзер, Н. В.; Сергєєв, В. М.; Ставицька, О. В.; Заніборщ, Я. Є.Розглянуто деякі особливості навчального процесу студентів – заочників, проаналізовані переваги проблемного навчання як засобу підвищення рівня уваги до теми, що вивчається.Some features of the educational process of part-time students are considered, the advantages of problem-based learning as a means of increasing the level of attention to the topic being studied are analyzed.
- ДокументГОТОВНІСТЬ УЧНІВ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Капустинська, Т. Ф.; Сергєєв, В. М.Науково-дослідна робота учнів закладу загальної середньої освіти – це складний багатогранний процес, для успішної реалізації якого потрібні певні організація та управління, етапи за якими організовується науково-дослідна робота школярів, умови. У дослідженні ми робимо спробу висунути та перевірити умови, які на нашу думку сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів шляхом включення їх до наукового пошуку. Research work of students of the institution of general secondary education is a complex multifaceted process that requires successful organization and management, the stages by which the research work of the students and the conditions are organized. In the study, we attempt to put forward and test the conditions that, in our opinion, contribute to the activation of students’ cognitive activity by including them in the scientific search.
- ДокументКЕЙС-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ЗДОБУВАЧІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Ковічинська, К. А.; Сергєєв, В. М.У тезах розглядається проблема формування у здобувачів різних компонентів критичного мислення у вигляді кейс-технології. Розглядається етапи розробки кейс-методів та методичні поради для розвитку у здобувачів навичок інтерпретації навчального матеріалу, гнучкості, самостійності та рефлексії. The theses examine the problem of formation of various components of critical thinking in applicants in the form of case technology. The stages of development of case methods and methodical advice for the development of students' skills in interpreting educational material, flexibility, independence and reflection are considered.
- ДокументКонспект лекцій з дисципліни «Статистична фізика та термодинаміка»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Малець, Є. Б.; Масич, В. В.; Сергєєв, В. М.Представлено основні положення статистичної теорії, які є базовими для опису і прогнозування властивостей макроскопічних систем. Знаходження густини ймовірності стану системи дає можливість встановити середні значення всіх макропараметрів системи. Таким чином, встановлюється органічний зв'язок між статистичною фізикою та термодинамікою, що є основною метою посібника. Теоретичні положення ілюструються прикладами розв’язку задач. Посібник створено у відповідності до навчальної програми підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, може бути корисним для студентів фізико-математичних факультетів під час підготовки до семестрових та державних іспитів. The basic provisions of statistical theory are presented, which are basic for describing and predicting the properties of macroscopic systems. Finding the probability density of the system state makes it possible to establish the average values of all macroparameters of the system. Thus, an organic connection between statistical physics and thermodynamics is established, which is the main purpose of the textbook. The theoretical concepts are illustrated with examples of problem solving. The textbook was created in accordance with the curriculum for the first (bachelor's) level of higher education and can be useful for students of physics and mathematics faculties in preparation for semester and state exams.
- ДокументМетодичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Методика навчання фізики в школі" Розділ "Молекулярна фізика та термодинаміка"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Масич, В. В.; Сергєєв, В. М.; Глейзер, Н. В.; Юрченко, О. В.Методичні вказівки щодо виконання лабораторно-практичних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділ «Молекулярна фізика та термодинаміка» є складовою частиною НМК з фізики й призначені для підготовки педагогічних працівників. Запропоновані методичні вказівки щодо виконання лабораторних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділу «Молекулярна фізика та термодинаміка» дозволяють забезпечити: організацію виконання учнями лабораторних робіт, передбачених програмою з методики навчання фізики, формування та закріплення навичок роботи з лабораторним обладнанням, організацію визначення похибки й числової обробки результатів лабораторного експерименту, формування навичок самостійної роботи студентів з довідковою літературою, розвиток уважності й акуратності при виконанні лабораторних робіт, формування професійних компетентностей здобувачів освіти. Methodical instructions for the implementation of laboratory and practical work on discipline "Methods of teaching physics at school" section "Molecular physics and thermodynamics" is an integral part of the NMC in physics and is intended for the training of teachers. The proposed guidelines for laboratory work in the discipline "Methods of teaching physics at school" of the section "Molecular physics and thermodynamics" allow to provide: organization of students of laboratory work provided by the program of teaching methods physics, the formation and consolidation of skills in working with laboratory equipment, organization of error determination and numerical processing the results of the laboratory experiment, the formation of skills of independent students' work with reference literature, the development of attentiveness and accuracy in the performance of laboratory work, the formation of professional competencies of students.
- ДокументМетодичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі», розділ «Молекулярна фізика та термодинаміка»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Масич, В. В.; Сергєєв, В. М.; Глейзер, Н. В.; Юрченко, О. В.Методичні вказівки щодо виконання лабораторно-практичних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділ «Молекулярна фізика та термодинаміка» є складовою частиною НМК з фізики й призначені для підготовки педагогічних працівників. Запропоновані методичні вказівки щодо виконання лабораторних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділу «Молекулярна фізика та термодинаміка» дозволяють забезпечити: організацію виконання учнями лабораторних робіт, передбачених програмою з методики навчання фізики, формування та закріплення навичок роботи з лабораторним обладнанням, організацію визначення похибки й числової обробки результатів лабораторного експерименту, формування навичок самостійної роботи студентів з довідковою літературою, розвиток уважності й акуратності при виконанні лабораторних робіт, формування професійних компетентностей здобувачів освіти. Процес виконання лабораторних робіт побудовано за класичною схемою і включає в себе теоретичну підготовку, ознайомлення з приладами та матеріалами, порядок виконання роботи й вимірювань, числову обробку результатів лабораторного експерименту та контрольні питання для обговорення виконаної роботи. Guidelines for the implementation of laboratory and practical work on the discipline "Methods of teaching physics at school" section "Molecular physics and thermodynamics" are an integral part of the NMC in physics and are intended for the training of teachers. The proposed methodological guidelines for the implementation of laboratory work on the discipline "Methods of teaching physics at school" of the section "Molecular physics and thermodynamics" make it possible to provide: organization of laboratory work by students, provided for by the program on the methodology of teaching physics, the formation and consolidation of work skills of error and numerical processing of laboratory results experiment, the formation of skills for independent work of students with reference literature, the development of attentiveness and accuracy in the performance of laboratory work, the formation of professional competencies of applicants for education. The process of performing laboratory work is built according to the classical scheme and includes theoretical training, familiarization with instruments and materials, the procedure for performing work and measurements, numerical processing of the results of a laboratory experiment and control questions for discussing the work performed.
- ДокументМІЖНАРОДНА СИСТЕМА ОДИНИЦЬ В РОЗРАХУНКОВИХ ЗАДАЧАХ З ФІЗИКИ, НОВІ СТАНДАРТИ ВИМІРЮВАННЯ ВЕЛИЧИН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Астахова, Г. О.; Сергєєв, В. М.У даній статті розглядаються міжнародна система одиниць, як зручний спосіб використання одиниць вимірювання у різних видах шкільних задач. Запровадження нових стандартів вимірювання маси, а також нові визначення кілограму, ампера, кельвіна й моля. Перехід на нову систему одиниць. This article discusses the international unit system as a convenient way to use units of measurement in different types of school-work. Introduction of New standards for mass measurement, as well as New definitions of kilogram, ampere, kelvin and pleading. Transition to the new unit system.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Сергєєв, В. М.; Ковічинська, К. А.Інтерактивне навчання має на меті удосконалення методів і організаційних форм навчально – пізнавальної роботи учнів, яке забезпечує активну й самостійну теоретичну і практичну діяльність учня в усіх ланках навчального процесу. У тезах розглянуто основні причини впровадження та умови організації. Interactive learning can be on the basis of improved methods and organizational forms of primary-learning work of students, as it ensures active independent theoretical and practical activity of learning in the mainstream of primary process. The theses examine the main reasons for the promotion of that mind organization.
- ДокументПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Бондаренко, Д. Р.; Сергєєв, В. М.Процес формування дослідницьких умінь учнів – це складний та довготривалий процес який вимагає удосконалення форм, методів та засобів формування. Формування дослідницьких умінь учнів на уроках фізики може здійснюватися різними шляхами. У нашому дослідження ми пропонуємо здійснювати цей процес за допомогою «Технології формування дослідницьких умінь учнів». Технологія формування дослідницьких умінь учнів у своєму складі містила чотири компоненти: мотиваційно-цільовий, змісновно-процесуальний, діяльнісний, оцінно-рефлексивний. The process of developing the research skills of primary school students is a complex and long-lasting process that can occur in different ways. In our research, we theoretically develop, research and experimentally test «Technology of forming research skills of students in grades 7-9 in physics lessons». Technology of formation of research skills of students consists of four components, namely: motivational-target (goals, objectives, approaches and principles), substantive-procedural (methods, forms, means of formation of research skills and research tasks), active (didactic conditions), evaluative -reflexive (indicators, criteria, levels).
- ДокументРІШЕННЯ ЕКСПЕРЕМЕНТАЛьНИХ ЗАДАЧ З ФІЗИКИ В ШКОЛАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Кoстанда, Я. В.; Сергєєв, В. М.У тезах розкрито ґенезу актуальнoстi рішення експериментальних задач з фізики в школах. При цьому важливо зберігати зв’язність та логіку подання матеріалу. Обґрунтовано, що експериментальні задачі складають одну з основних змістовних лiнiй куpсу фізики. The thesis reveals the genesis of the urgency of solving experimental problems in physics in schools. In doing so, it is important to maintain the coherence and logic of the presentation of the material. It is substantiated that experimental problems form one of the main substantive lines of the physics course.