Перегляд за Автор "Семотюк, Г. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПІДТРИМАННЯ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ООП У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР ТА ВПРАВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЇХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Семотюк, Г. Ю.У статті досліджено взаємозв’язок між пізнавальною та руховою діяльністю учнів початкових класів з особливими освітніми потребами, визначено найбільш ефективні підходи до інтеграції освітнього, оздоровчого та загального виховного напрямів організації дистанційного навчання таких дітей. Під час проведення он-лайн уроків вчитель повинен застосовувати рухливі ігри та ігрові вправи. Окремим напрямком є використання спеціальних видів завдань, що передбачають засвоєння навчального матеріалу безпосередньо під час участі у рухливих іграх та вправах. Зазначено, що проведення рухливих ігор та ігрових вправ, які розробляються вчителем з урахуванням дидактичного матеріалу певного загальноосвітнього он-лайн уроку, сприяє підвищенню якості опанування школярами з особливими освітніми потребами необхідними знаннями, вміннями, навичками завдяки попередженню розумової та м’язової втоми. Також у процесі уроків, до яких інтегровані рухливі дидактичні ігри та вправи відбувається не лише повноцінний розумовий, але й фізичний розвиток дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. У них формується свідоме ставлення до власного здоров’я, основи здоров’язбережувальної компетентності. The article examines the relationship between the cognitive and motor activities of primary school students with special educational needs, identifies the most effective approaches to the integration of educational, health and general educational directions in the organization of distance education for such children. During online lessons, the teacher should use mobile games and game exercises. A separate direction is the use of special types of tasks that involve the learning of educational material directly during participation in mobile games and exercises. It is noted that conducting mobile games and game exercises, which are developed by the teacher taking into account the didactic material of a certain general education online lesson, contributes to the improvement of the quality of acquisition of the necessary knowledge, abilities, and skills by schoolchildren with special educational needs due to the prevention of mental and muscle fatigue. Also, in the course of the lessons, into which mobile didactic games and exercises are integrated, not only full-fledged mental, but also physical development of children of primary school age with special educational needs takes place. They develop a conscious attitude to their own health, the basis of health care competence.
- ДокументТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Семотюк, Г. Ю.У публікації розглянуто формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Особистісно орієнтований підхід до організації роботи щодо опанування дітьми з різними видами нозологій основами здоров’язбережувальної компетентності забезпечує їм найбільш комфортні, безконфліктні і безпечні умови її розвитку та природного потенціалу. Цей підхід в освіті характеризується гуманістичністю, психотерапевтичною спрямованістю. Дитина не відчуває тиску та примусу з боку дорослого. Саме за таких умов дошкільники з особливими освітніми потребами набувають навичок здорового способу життя, навчаються вільно виявляти позитивні емоції. The publication deals with the formation of of health-saving competence in preschool children with special educational needs. A personality-oriented approach to organising work on mastering children with different types of nosologies with the basics of health-saving competence provides them with the most comfortable, conflict-free and safe conditions for their development and natural potential. This approach to education is characterised by its humanistic and psychotherapeutic orientation. A child does not feel pressure or coercion from an adult. It is under these conditions that preschoolers with special educational needs acquire healthy lifestyle skills lifestyle, learn to express positive emotions freely.
- ДокументФормування здоров’язбережувальної компетентності у дітей молодшого шкільного віку з ООП засобами рухливих ігор(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Семотюк, Г. Ю.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних засад формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей з ООП засобами рухливих ігор. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: «здоров’язбережувальна компетентність», ООП, «рухлива гра». Визначено рівень сформованості здоров’язбережувальної компетеності у дітей із ООП. Розроблено та експериментально опробовано корекційну методику із застосуванням рухливих ігор, яка спрямована на формування рівня здоров’язбережувальної компетентності у дітей з ООП. The qualification work includes a theoretical analysis of psychological and pedagogical principles for the formation of health-preserving competence in children with special educational needs through the use of motor games. A definitive characterization of key research concepts, such as "health-preserving competence," special educational needs (OOP), and "motor game," has been conducted. The level of formation of health-preserving competence in children with special educational needs has been determined. A corrective methodology using motor games has been developed and experimentally tested, aimed at forming the level of health-preserving competence in children with special educational needs.