Перегляд за Автор "Семенів, П."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИВЧЕННЯ ФУНКЦІЙ У КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Семенів, П.; Шульга, В.; Мазур, К.Стаття розкриває ключові аспекти вивчення функцій в курсі алгебри та початків аналізу. Автори описують основні поняття, пов'язані з функціями, методи їх дослідження та графічне зображення. Також акцентується увага на застосуванні функцій в різних галузях знань та їх ролі у формуванні математичної свідомості учнів. The article reveals the key aspects of the study of functions in the course of algebra and the beginnings of analysis. The authors describe the main concepts related to functions, methods of their research and graphic representation. Attention is also focused on the application of functions in various fields of knowledge and their role in the formation of students' mathematical consciousness.
- ДокументРОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ З МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Семенів, П.; Жерновникова, О.У статті розглянуто креативне мислення учнів в позакласній роботі з математики. Зауважено, що розвиток креативного мислення – це тривалий процес, який потребує постійної підтримки та стимулювання з боку вчителя. Створивши атмосферу довіри та співпраці, вчитель може допомогти учням розкрити свій творчий потенціал та полюбити математику. Розвиток креативного мислення учнів в позакласній роботі з математики – це інвестиція в їхнє майбутнє. Це допоможе їм стати успішними людьми, які вміють мислити нестандартно, творчо та знаходити оригінальні рішення проблем. The article examines the creative thinking of students in extracurricular work in mathematics. It was noted that the development of creative thinking is a long process that requires constant support and stimulation from the teacher. By creating an atmosphere of trust and cooperation, a teacher can help students discover their creative potential and fall in love with mathematics. The development of students' creative thinking in extracurricular work in mathematics is an investment in their future. This will help them become successful people who know how to think outside the box, creatively and find original solutions to problems.
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ З МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Семенів, П.; Жерновникова, О.У статті розглянуто розвиток креативного мислення учнів, що є однією з ключових цілей сучасної освіти. Креативність не лише сприяє формуванню навичок самостійного розв'язання проблем, але й є важливим елементом для успішного застосування математичних знань у реальному житті. Позакласна робота з математики, як важлива частина навчального процесу, надає унікальні можливості для розвитку креативного мислення через застосування різних технологій та методів. Технології розвитку креативного мислення в позакласній роботі з математики мають великий потенціал для підвищення інтересу учнів до предмета і формування їхніх аналітичних та творчих навичок. Проектна діяльність, ігрові методи, кейс-стаді, мозковий штурм та інтерактивні технології є ефективними інструментами для досягнення цієї мети. The article considers the development of students' creative thinking, which is one of the key goals of modern education. Creativity not only contributes to the formation of independent problem-solving skills, but is also an important element for the successful application of mathematical knowledge in real life. Extracurricular work in mathematics, as an important part of the educational process, provides unique opportunities for the development of creative thinking through the use of various technologies and methods. Technologies for the development of creative thinking in extracurricular work in mathematics have great potential for increasing students' interest in the subject and forming their analytical and creative skills. Project activities, game methods, case studies, brainstorming and interactive technologies are effective tools for achieving this goal.