Перегляд за Автор "Семенчук, К."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогічні ідеї Г. С. Сковороди(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Семенчук, К.; Собченко, Т.; Ворожбіт-Горбатюк, В.В статті розглянуто погляди філософа Григорія Сковороди на процес виховання. Він обґрунтовав принцип гуманізму, народності та природовідповідності у вихованні. Принцип гуманізму для філософа – це здатність вихователя розуміти думки дитини, тобто вихованця, вміти співпереживати їм. Г. Сковорода як педагог-гуманіст є прихильником народної школи, вихованці якої б отримували життєво необхідні корисні знання. The article considers the views of philosopher Hryhory Skovoroda on the process of education. He substantiated the principle of humanism, nationality and naturalness in education. The principle of humanism for the philosopher is the ability of the educator to understand the thoughts of the child, that is, the pupil, to be able to to empathize with them. H. Skovoroda as a humanist teacher is a supporter of public school, whose pupils would receive vital useful knowledge.