Перегляд за Автор "Семененко, Н. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА ПРИКЛАДІ НАЦІОНАЛЬНО ПРИРОДНИЧОГО ПАРКУ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Семененко, Н. В.; Твердохліб, О. В.У публікації досліджено питання розвитку дослідницьких навичок на прикладі Національного природного парку "Слобожанський". Одним із найефективніших способів розвитку дослідницьких навичок є практична взаємодія з навколишнім середовищем, зокрема природними об'єктами. Національний природний парк "Слобожанський" розташований на обох берегах річки Мерла та в місці її злиття з річкою Мерчик. Територія парку відрізняється розмаїттям ландшафтів, що визначає високе біорізноманіття. STEM-освіта відіграє важливу роль у розвитку дослідницьких навичок та активного навчання учнів у сучасному освітньому середовищі. Взаємодія з природним середовищем Національного природного парку "Слобожанський" має великий потенціал для розвитку дослідницьких навичок учасників освітнього процесу. Зокрема, така діяльність сприяє розвитку критичного мислення, практичних навичок та екологічної свідомості. The publication examines the issue of developing research skills using the example of the Slobozhansky National Nature Park. One of the most effective ways to develop research skills is through hands-on interaction with the environment, particularly natural objects. "Slobozhanskyi" National Nature Park is located on both banks of the Merla River and at its confluence with the Merchyk River. The territory of the park is distinguished by a variety of landscapes, which determines high biodiversity. STEM education plays an important role in the development of research skills and active learning of students in today's educational environment. Interaction with the natural environment of the "Slobozhansky" National Nature Park has great potential for the development of research skills of participants in the educational process. In particular, such activities contribute to the development of critical thinking, practical skills and environmental awareness.
- ДокументРОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА ПРИКЛАДІ НАЦІОНАЛЬНО ПРИРОДНИЧОГО ПАРКУ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Семененко, Н. В.Кваліфікаційна робота присвячена актуальній і важливій темі формування дослідницьких умінь у здобувачів освіти, що є невід'ємною частиною сучасного освітнього процесу. Використання реального об'єкта дослідження – Національного природничого парку «Слобожанський» – підсилює практичне значення роботи та відкриває можливості для міждисциплінарного підходу у навчанні. Авторка роботи демонструє розуміння проблеми та пропонує обґрунтовані підходи до формування дослідницьких умінь, які можуть бути інтегровані в освітню практику. Розкрито сутність дослідницьких умінь, розроблено методи їх формування. Запропоновані авторкою методики можуть бути використані учителями біології в середній школі, під час організації навчальних екскурсій, польових досліджень та екологічних проектів. The qualification work is devoted to the topical and important topic of the formation of research skills in students of education, which is an integral part of the modern educational process. The use of a real object of research - the National Nature Park "Slobozhansky" - strengthens the practical significance of the work and opens up opportunities for an interdisciplinary approach in education. The author of the work demonstrates an understanding of the problem and offers reasonable approaches to the formation of research skills that can be integrated into educational practice. The essence of research skills is revealed, methods of their formation are developed. The methods proposed by the author can be used by biology teachers in secondary school, during the organization of educational excursions, field research and environmental projects.