Перегляд за Автор "Санжарова, Н. М."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ХУДОЖНЬОЇ ГІМНАСТИКИ В ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Кравчук, Т. М.; Санжарова, Н. М.; Голенкова, Ю. В.; Рядинська, І. А.У статті розкрито динаміку змін рівня розвитку фізичних здібностей учнів початкових класів під впливом засобів художньої гімнастики. Показано, що досліджувані дівчата, для яких під час уроків фізичної культури впроваджувалися комплекси вправ художньої гімнастики досягли найкращих результатів у розвитку гнучкості, прудкості й координаційних здібностей, а хлопці у розвитку гнучкості та координації. В статье раскрыто динамику изменений уровня развития физических способностей учащихся начальных классов под влиянием средств художественной гимнастики. Показано, что исследуемые девушки, для которых во время уроков физической культуры внедрялись комплексы упражнений художественной гимнастики достигли лучших результатов в развитии гибкости, быстроты и координационных способностей, а ребята в развитии гибкости и координации.
- ДокументВплив музичного супроводу на суб`єктивну оцінку фізичного навантаження в ході тренувальних занять з художньої гімнастики(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2018-11-16) Кравчук, Т. М.; Санжарова, Н. М.; Будянська, А. Є.У дослідженні експериментально доведено, що навантаження, яке випробовують гімнастки під час тренувальних занять з використанням музичного супроводу, вцілому сприймається як легше, ніж під час занять, проведених без музики. В исследовании экспериментально доказано, что нагрузки, которые испытывают гимнастки во время тренировочных занятий с использованием музыкального сопровождения, в целом воспринимается легче, чем во время занятий, проведенных без музыки. The study experimentally proved that the load experienced by gymnasts during training sessions using musical accompaniment, in general, is perceived more easily than during classes conducted without music.
- ДокументМетодика швидкісно-силової підготовки юних борців вільного стилю(Health, sport, rehabilitation, 2018) Санжарова, Н. М.; Огарь, Г. О.; Гунько, Є. О.Результати дослідження доводять, що методика, застосована в експериментальній групі, яка передбачала збільшення засобів швидкісно-силової підготовки, виявилась більш ефективною ніж програма тренувань контрольної групи. Це пов’язано з використанням широкого кола загальних і спеціальних засобів швидкісно-силової спрямованості та методів, спрямованих на виховання швидкісно-силових здібностей спортсменів запропонованих в експериментальній методиці. Так, досліджувані експериментальної групи за час виконання експериментальної програми тренування суттєво покращили загальну та спеціальну швидкісно-силову підготовленість. Висновки. Розроблена експериментальна методика показала, що збільшення обсягу швидкісно-силових вправ у навчально-тренувальному процесі, слід розглядати як один з шляхів підвищення ефективності системи спортивної підготовки юних борців. Було встановлено, що застосування, в навчально-тренувальному процесі юних борців 14–15 років, методики з акцентованим швидкісно-силовим спрямуванням, протягом 8 тижнів, дозволяє суттєво підвищити рівень їхньої загальної та спеціальної швидкісно-силової підготовленості. Запропоновану методику доцільно використовувати у навчально-тренувальному процесі спортсменів, кваліфікація яких є не нижче першого спортивного розряду, а стаж занять - не менше чотирьох років. Результаты исследования доказывают, что методика, примененная в экспериментальной группе, которая предусматривала увеличение средств скоростно-силовой подготовки, оказалась более эффективной, чем программа тренировок контрольной группы. Это связано с использованием широкого круга общих и специальных средств скоростно-силовой направленности и методов, направленных на воспитание скоростно-силовых способностей спортсменов, предложенных в экспериментальной методике. Так, исследуемые экспериментальной группы за время выполнения экспериментальной программы тренировки существенно улучшили общую и специальную скоростно-силовую подготовленность. Выводы. Разработанная экспериментальная методика показала, что увеличение объема скоростно-силовых упражнений в учебно-тренировочном процессе, следует рассматривать как один из путей повышения эффективности системы спортивной подготовки юных борцов. Было установлено, что применение в учебно-тренировочном процессе юных борцов 14-15 лет, методики с акцентированной скоростно-силовой направленностью, в течение 8 недель, позволяет существенно повысить уровень их общей и специальной скоростно-силовой подготовленности. Предложенную методику целесообразно использовать в учебно-тренировочном процессе спортсменов, квалификация которых не ниже первого спортивного разряда, а стаж занятий - не менее четырех лет. The results of the study prove that the technique used in the experimental group, which included an increase in the means of speed-strength training, was more effective than the training program of the control group. This is due to the use of a wide range of General and special means of speed-power orientation and methods aimed at the education of speed-power abilities of athletes proposed in the experimental technique. Thus, the experimental group under study significantly improved the General and special speed-strength readiness during the execution of the experimental training program. Summary. The developed experimental technique showed that the increase in the volume of speed-strength exercises in the training process should be considered as one of the ways to improve the efficiency of the system of sports training of young wrestlers. It was established that application in educational and training process of young wrestlers of 14-15 years, a technique with the accented speed and power orientation, within 8 weeks, allows to increase significantly level of their General and special speed and power readiness. The proposed method should be used in the training process of athletes whose qualifications are not lower than the first sports category, and the experience of training-at least four years.
- ДокументМузично-рухова підготовка на початковому етапі багаторічного тренування в спортивній гімнастиці(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2019) Кравчук, Т. М.; Санжарова, Н. М.; Тютюма, А. Я.Мета дослідження – обґрунтувати й розробити методику музично-рухової підготовки юних гімнасток та експериментально перевірити її ефективність. У дослідженні показано, що успішність кар’єри в спортивній гімнастиці певною мірою залежить від рівня музично-рухової підготовки спортсменок. Експериментально доведено, що формуванню умінь виконувати рухи відповідно до характеру, темпу й ритму музики сприятиме впровадження до навчально-тренувального процесу юних гімнасток спеціальної методики музично-рухової підготовки, яка включає музично-ритмічні ігри та завдання на зв'язок із засобами музичної виразності, вправи ритмічної гімнастики й танцювальні вправи. Цель исследования - обосновать и разработать методику музыкально-двигательной подготовки юных гимнасток и экспериментально проверить ее эффективность. В исследовании показано, что успешность карьеры в спортивной гимнастике в определенной степени зависит от уровня музыкально-двигательной подготовки спортсменок. Экспериментально доказано, что формированию умений выполнять движения в соответствии с характером, темпа и ритма музыки будет способствовать внедрение в учебно-тренировочный процесс юных гимнасток специальной методики музыкально-двигательной подготовки, которая включает музыкально-ритмические игры и задания на связь со средствами музыкальной выразительности, упражнения ритмической гимнастики и танцевальные упражнения. The aim of the study is to substantiate and develop a method of musical and motor training of young gymnasts and experimentally test its effectiveness. The study shows that the success of a career in gymnastics to a certain extent depends on the level of musical and motor training of athletes. It is experimentally proved that the formation of skills to perform movements in accordance with the nature, pace and rhythm of music will contribute to the introduction in the training process of young gymnasts of a special technique of musical-motor training, which includes musical-rhythmic games and tasks to communicate with the means of musical expression, rhythmic gymnastics exercises and dance exercises.
- ДокументОздоровчі можливості використання дихальної гімнастики в процесі фізичного виховання студентів(Germany by ORT Publishing (Germany) in association with the Center For Scientific Research “Solution” (Ukraine), 2019-10-25) Кравчук, Т. М.; Санжарова, Н. М.; Голенкова, Ю. В.Актуально стоїть питання про логічне наукове обґрунтування нетрадиційних засобів оздоровлення, які б використовувалися в системі занять з фізичного виховання у закладах вищої освіти. Серед видів фізичної активності, що використовуються з метою оздоровлення та покращення фізичного стану людини, вагоме місце може зайняти дихальна гімнастика – дієвий, провірений засіб оздоровлення людей різного віку, у тому числі й студентського. Актуально стоит вопрос о логическом научном обосновании нетрадиционных средств оздоровления, которые использовались в системе занятий по физическому воспитанию в высших учебных заведениях . Среди видов физической активности, используемых с целью оздоровления и улучшения физического состояния человека, важное место может занять дыхательная гимнастика - действенный, проверенный способ оздоровления людей разного возраста, в том числе и студентов. The urgent issue is the logical scientific justification of non-traditional means of healing, which were used in the system of physical education classes in higher educational institutions. Among the types of physical activity used to improve and improve a person’s physical condition, breathing exercises can take an important place - an effective, proven way of healing people of different ages, including students.
- ДокументОсобливості розвитку фізичних здібностей учнів середніх класів за допомогою фітнес-програми з елементами гімнастики(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2019) Санжарова, Н. М.; Голенкова, Ю. В.; Тята, Н. В.Мета дослідження – обґрунтувати й експериментально перевірити вплив фітнес-програми з елементами гімнастики на розвиток фізичних здібностей дівчат середнього шкільного віку. У дослідженні показано, що фітнес-програми як класичні, так із використанням гімнастичних вправ сприяють зростанню показників фізичної підготовленості дівчат середнього шкільного віку. Впровадження елементів гімнастики у фітнес-програму робить її більш ефективною для розвитку гнучкості й спритності, що було доведено експериментально. Цель исследования - обосновать и экспериментально проверить влияние фитнес-программы с элементами гимнастики на развитие физических качеств девушек среднего школьного возраста. В исследовании показано, что фитнес-программы как классические, так и с использованием гимнастических упражнений способствуют росту показателей физической подготовленности девушек среднего школьного возраста. Внедрение элементов гимнастики в фитнес-программу делает ее более эффективной для развития гибкости и ловкости, что было доказано экспериментально. The aim of the study is to substantiate and experimentally test the influence of fitness programs with elements of gymnastics on the development of physical abilities of girls of secondary school age. The study shows that fitness programs both classical and gymnastic exercises contribute to the growth of indicators of physical fitness of girls of secondary school age. The introduction of elements of gymnastics in the fitness program makes it more effective for the development of flexibility and agility, which has been proven experimentally.
- ДокументПорівняння впливу занять акробатичним рок-н-ролом та бальними танцями на формування культури рухів дітей молодшого шкільного віку(Health, sport, rehabilitation, 2018) Кравчук, Т. М.; Санжарова, Н. М.; Слюсар, О. О.; Моісєєв, А. І.У результаті дослідження було визначено основні показники рівня сформованості культури рухів молодших школярів, зокрема: правильна постава; пластичність та координованість рухів. Доведено, що під впливом занять акробатичним рок-н-ролом та спортивними бальними танцями майже все показники культури рухів дівчат молодшого шкільного віку набули покращення, особливо динамічна постава, пластичність та координованість рухів. Тоді як показники дівчат, що не займалися спортом залишилися без змін, або погіршилися. Висновки. У дослідженні здійснено порівняльний аналіз рівня сформованості культури рухів юних спортсменів у рок-н-ролі та бальних танцях. Статистично вірогідної різниці між показниками культури рухів юних спортсменок, що займаються акробатичним рок-н-ролом й спортивними бальними танцями не виявлено. Проте таке ж порівняння дівчат, що займалися танцювальними видами спорту з дівчатами не спортсменками показало їхнє відставання за більшістю показників, а особливо динамічною поставою, пластичністю й координованістю. В результате исследования были определены основные показатели уровня культуры движений младших школьников, в частности: правильная осанка; пластичность и координация движений. Доказано, что под влиянием занятий акробатическим рок-н-роллом и спортивными бальными танцами почти все показатели культуры движений девочек младшего школьного возраста улучшились, особенно динамическая осанка, пластичность и координация движений. Тогда как показатели девочек, не занимавшихся спортом остались без изменений, или ухудшились. Выводы. В исследовании осуществлен сравнительный анализ уровня культуры движений юных спортсменок в рок-н-ролле и бальных танцах. Статистически достоверной разницы между показателями культуры движений юных спортсменок, занимающихся акробатическим рок-н-роллом и спортивными бальными танцами не обнаружено. Однако такое же сравнение девочек, занимавшихся танцевальными видами спорта с девушками не спортсменками показало их отставание по большинству показателей, особенно динамичной осанке, пластичности и координации. The study identified the main indicators of the level of culture of movements of younger students, in particular: correct posture; plasticity and coordination of movements. It is proved that under the influence of acrobatic rock'n'roll and ballroom dancing almost all indicators of the culture of movements of girls of primary school age have improved, especially dynamic posture, plasticity and coordination of movements. While the performance of girls who did not play sports remained unchanged, or deteriorated. Conclusions. The study carried out a comparative analysis of the level of culture of movements of young athletes in rock and roll and ballroom dancing. There was no statistically significant difference between the indicators of the culture of movements of young athletes engaged in acrobatic rock ' n ' roll and ballroom dancing. However, the same comparison of girls engaged in dance sports with girls not athletes showed their lagging behind in most indicators, especially dynamic posture, plasticity and coordination.