Перегляд за Автор "Савченко, П."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГейміфікація в освітньому процесі як засіб підвищення мотивації молодших школярів до навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Савченко, П.В статті розглянуто використання гейміфікації в освітньому процесі. Гейміфікація – це застосування елементів гри для підвищення мотивації учнів, пояснення складного матеріалу тощо. Простіше кажучи, це спосіб зробити нудні завдання цікавими, складні – простими, одноманітні – оригінальними. The article deals with the use of gamification in the educational process. Gamification is the use of game elements to increase the motivation of students, explaining complex material, etc. Simply put, it is a way to make boring tasks interesting, complex – simple, monotonous – original.
- ДокументПрийоми гейміфікації в освітньому процесі як засіб підвищення мотивації молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Савченко, П.В статті розглянуто гейміфікацію, в основі якої лежать принципи та техніки, що використовуються при створенні комп’ютерних ігор, і які дозволяють не лише підвищити мотивацію учнів до пізнавальної діяльності, а й підвищують ймовірність досягнення цілей та завдань навчального матеріалу. Гейміфікація – один із найкращих способів підвищити інтерес до навчання. Це спосіб, який добре працює незалежно від віку учня, тому що всім подобається викид дофаміну, коли ми граємо у відеоігри. The article considers gamification, which is based on the principles and techniques that used in the creation of computer games, and which allow not only to increase the motivation of students to cognitive activity, but also increase the probability of achieving the goals and objectives of the educational material. Gamification is one of the best ways to increase interest in learning. It is a method that works well regardless of the age of the learner because everyone enjoys the release of dopamine when we play video games.