Перегляд за Автор "Ручка, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДо питання історії виникнення вчення про здоров’я(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Ручка, А.У публікації розглянуто питання історії виникнення вчення про здоров’я. Найбільший внесок у формування ідеології здоров’я зробили відомі вчені Давньої Греції та Риму. Доволі цікавими й такими, що не втратили свого значення й у наш час, є роздуми античних філософів (Демокрит, Сократ, Платон, Аристотель, Епікур, Сенека та ін.) про здоров’я людини. Зазначено, що історія виникнення вчення про здоров’я виходить за межі медицини, конкретизуючи не лише медичні, а й педагогічні відомості та загальнолюдську, філософську думку, а головним посланням стародавніх учених було переконання в тому, що саме спосіб життя людини має забезпечувати збереження здоров’я, профілактику хвороб душі і тіла. The publication deals with the issue of the history of the emergence of the doctrine of health. The greatest contribution to the formation of the ideology of health was made by famous scientists of Ancient Greece and Rome. The thoughts of ancient philosophers (Democritus, Socrates, Plato, Aristotle, Epicurus, Seneca, etc.) about human health are quite interesting and have not lost their significance even in our time. It is noted that the history of the emergence of the doctrine of health goes beyond medicine, concretizing not only medical, but also pedagogical information and general human, philosophical opinion, and the main message of ancient scientists was the conviction that it is the way of life of a person that should ensure the preservation of health, the prevention of diseases of the soul and body.
- ДокументМотиваційно-ціннісний компонент здоров’язберігаючої професійно-педагогічної діяльності вчителя початкових класів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Ручка, А.У тезах розглянуто мотиваційно-ціннісний компонент здоров’язберігаючої педагогічної діяльності як складник мотиваційної сфери вчителя, що є інтегральною якістю, яка характеризується сукупністю ціннісних орієнтацій, соціальних настанов, нахилів, інтересів, потреб, що складають основу мотивів, тобто все те, що включає поняття спрямованості людини. Найважливішим аспектом мотиваційно-ціннісного компоненту педагогічної діяльності із здоров’язбереження учнів є усвідомлення вчителем ідей здоров’язбереження й здоров’яформування в освітньому процесі. The thesis examines the motivational and value component of health-preserving pedagogical activity as a component of the teacher's motivational sphere, which is an integral quality characterized by a set of value orientations, social guidelines, inclinations, interests, needs that make up the basis of motives, that is, everything that includes the concept human orientation. The most important aspect of motivational and value a component of the pedagogical activity of pupils' health care is the teacher's awareness of the ideas of health care and health formation in the educational process.