Перегляд за Автор "Рудічєва, Н."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ АРТТЕРАПІЇ У РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Коширова, К.; Рудічєва, Н.У публікації розглянуто використання елементів арттерапії у розвитку емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку. Зазначено, що учителю початкових класів необхідно давати приклад прояву власних емоцій. Словесне вираження емоцій має стати обов’язковим моментом у спілкуванні з учнями у освітньому процесі. Інформацію про емоції, які охопили, доносити учням зрозумілою мовою, враховуючи вікові та індивідуальні особливості школярів. The publication deals with the use of art therapy elements in the development of emotional intelligence of primary school pupils. It is noted that primary school teachers need to give an example of their own emotions. The verbal expression of emotions should become an obligatory moment in communication with in the educational process. Information about the emotions experienced should be conveyed to students in an understandable language, taking into account the age and individual characteristics of students.
- ДокументДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ АКСІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Рудічєва, Н.Представлено сутність поняття «аксіологічна компететність». Розкрито поняття «дидактичні умови», висвітлено дидактичні умови формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку, основною функцією яких є оптимальне забезпечення організаційнопедагогічного супроводу освітнього процесу в початковій школі. The essence of the concept of «axiological competence» is presented. The concept of «didactic conditions» is revealed, didactic conditions for the formation of axiological competence of primary school pupils the main function of which is optimal provision of organizational and pedagogical support of the educational process in primary school.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АКСІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Рудічєва, Н.У публікації проаналізовано формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку. Зазначено, що основними чинниками, які найбільшою мірою впливають на формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку є: родина, коло спілкування, заклад освіти, ЗМІ. Основними чинниками формування життєвих цінностей у початковій школі є особистісне зорієнтоване освітнє середовище, зміст і організація освітнього процесу, спрямованого на актуалізацію системи життєвих цінностей. The publication analyzes the formation of axiological competence of primary school students. It is noted that the main factors that have the greatest influence on formation of axiological competence of primary school students is: family, social circle, educational institution, mass media. The main factors in the formation of life values in elementary school has a personal oriented educational environment, the content and organization of the educational process aimed at actualizing the system of life values.