Перегляд за Автор "Руднік, О. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЛОГІЧНИХ ІГОР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Руднік, О. О.У тезах висвітлено формування математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами логічних ігор. Математичні здібності є невід’ємною частиною особистості, тому що математика в сучасному суспільстві є однією з важливих галузей знання сучасної людини. У зв’язку з цим проблема підготовки дошкільників з математики є актуальною та вимагає подальшої розробки з урахуванням вимог до їх рівня підготовки. Різна складність логічних ігор дозволяють враховувати вікові та індивідуальні особливості дітей, їх можливості, рівень підготовки. Зауважено, що логічні ігри викликають пізнавальний інтерес, розвивають пам’ять, мислення, уяву, прагнення дитини отримати результат самостійно. The theses highlight the formation of mathematical competence of older preschool children by means of logic games. Mathematical abilities are an integral part of personality, because mathematics in modern society is one of the important branches of knowledge of a modern person. In this regard, the problem of training preschoolers in mathematics is urgent and requires further development taking into account the requirements for their level of training. The different complexity of logical games allow taking into account the age and individual characteristics of children, their capabilities, and the level of training. It is noted that logic games arouse cognitive interest, develop memory, thinking, imagination, and the child's desire to obtain a result independently.
- ДокументФормування математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами логічних ігор у закладах дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Руднік, О. О.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та вирішенню актуального питанню впливу логічних ігор на розвиток математичних навичок у дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано сутність понять «математична компетентність», «логічні ігри», розкрито характеристику логіко-математичних ігор для дошкільників та визначено вплив логічних ігор на формування математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку у сучасних ЗДО. Розроблено та експериментально апробовано методику впровадження логічних ігор на заняттях з дошкільниками з метою формування математичної компетентності. Результати дослідження мають важливе практичне значення для педагогів ЗДО, сприяючи розвитку нових методів навчання математики та логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку. The qualification work is devoted to the study and solution of the topical issue of the influence of logical games on the development of mathematical skills in children of senior preschool age. The essence of the concepts of "mathematical competence" and "logical games" is analyzed, the characteristics of logical and mathematical games for preschoolers are disclosed, and the influence of logical games on the formation of mathematical competence of children of senior preschool age in modern secondary schools is determined. A methodology for introducing logic games in classes with preschoolers in order to form mathematical competence has been developed and experimentally tested.