Перегляд за Автор "Рубан, А. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У ЗВО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Рубан, А. А.; Давидова, М. О.У тезах розглянуто організаційні форми навчання у закладах вищої освіти. Найпоширеніші організаційні форми роботи – це лекції та семінари, практичні заняття, лабораторні роботи, проектна діяльність, електронне навчання та дистанційні курси, групові проекти та колективна робота. Зазначено, що різноманіття організаційних форм роботи у закладі вищої освіти дає змогу: активізувати пізнавальну діяльність здобувачів, розвивати їхні самостійні та творчі здібності, формувати професійні компетентності та підвищувати ефективність навчального процесу. The thesis deals with the organisational forms of education in higher education institutions. The most common organisational forms of work are lectures and seminars, practical classes, laboratory work, project activities, e-learning and distance learning, group projects and teamwork. It is noted that the diversity of organisational forms of work in a higher education institution makes it possible to: intensify the cognitive activity of students, develop their independent and creative abilities, form professional competencies and increase the efficiency of the educational process.
- ДокументПсихологічні особливості кар’єрного успіху особистості(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Краснокутська, А. В.; Рубан, А. А.; Давидова, М. О.Робота розкриває значущість психологічної підготовки студента до професійного просування в обраній професії. The work reveals the importance of psychological preparation of the student for professional advancement in the chosen profession.
- ДокументФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Рубан, А. А.; Давидова, М. О.У тезах розглянуто формування професійних якостей майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти, що є надзвичайно важливим завданням, оскільки, професійні вихователі мають значний вплив на всебічний розвиток і навчання дітей у дошкільному віці. Зазначено, що формування професійних якостей майбутніх вихователів дошкільної освіти є невід’ємною складовою процесу підготовки фахівців у цій галузі. Це допомагає забезпечити якісний та комплексний розвиток дітей у дошкільному віці та створює основу для їхнього успішного майбутнього. The thesis deals with the formation of professional qualities of future preschool teachers, which is an extremely important task, since professional educators have a significant impact on the comprehensive development and education of children in preschool age. It is noted that the formation of professional qualities of future preschool teachers is an integral part of the process of training specialists in this field. This helps to ensure high-quality and comprehensive development of children in preschool age and creates the basis for their successful future.