Перегляд за Автор "Романюк, І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОЗРІЗІ РЕАЛІЗАЦІЇ STEАM ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Андрієвська, В.; Просяник, Н.; Романюк, І.У статті проаналізовано використання цифрових технологій у практиці початкового навчання. Одним із шляхів у вирішені означеної проблеми є упровадження STEАM освіти, оскільки такий підхід уможливлює успішне використання цифрових технологій молодшими школярами у безпосередньому зв’язку зі змістом їх освітньої діяльності, процесом її виконання й подальшим використанням набутих результатів як у навчальній, так і в соціальній практиці. The article analyzes the use of digital technologies in the practice of primary education. One of the ways to solve this problem is the implementation of STEAM education, since this approach enables the successful use of digital technologies by younger schoolchildren in direct connection with the content of their educational activities, the process of its implementation and the further use of the acquired results in both educational and social practice.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ STEАM ПРОЄКТУ ІЗ ЗБЕРЕЖЕННЯ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ В УМОВАХ ВІЙНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Романюк, І.; Андрієвська, В.У статті розглянуто STEАM проєкт «Мозаїка: збереження історико-культурної спадщини в умовах війни». Особливість реалізації проєкту полягає в тому, що його завдання мають спонукати здобувачів початкової освіти до пошуково-дослідної діяльності. Виконання завдань проєкту стає потужним мотиваційним фактором для здобувачів початкової освіти щодо ознайомлення з нашою культурною спадщиною і важливості дбайливого ставлення до неї. Під час реалізації проєкту здобувачі усвідомлюють цінність поєднання знань із різних освітніх галузей, що сприяє зацікавленості в навчанні, яке набуває для учнів особистісного сенсу та значущості. The article discusses the STEAM project "Mosaic: Preservation of Historical and Cultural Heritage in Wartime". The peculiarity of the project implementation is that its tasks should encourage primary school students to engage in research activities. The implementation of the project tasks becomes a powerful motivational factor for primary school students to become familiar with our cultural heritage and the importance of caring for it. During the implementation of the project, applicants realize the value of combining knowledge from different educational fields, which promotes interest in learning, which acquires personal meaning and significance for students.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРОВАДЖЕННЯ STEM ОСВІТИ В ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Романюк, І.; Андрієвська, В.Статтю присвячено висвітленню теоретичних засад упровадження STEM освіти в початкову школу. Уточнено сутність STEM-концепції; розкрито специфіку напрямів STEM, STEАM, STREAM. Показано, що упровадження STEM освіти передбачено на всіх рівнях освіти, проте особливу значущість має початковий етап реалізації напряму STEM як ключовий у розвитку стійкого інтересу здобувачів до вивчення предметів природничо-математичного циклу. The article is devoted to highlighting the theoretical foundations of the implementation of STEM education in elementary school. The essence of the STEM concept has been clarified; the specifics of the STEM, STEAM, STREAM directions are revealed. It is shown that the introduction of STEM education is foreseen at all levels of education, but the initial stage of the implementation of the STEM direction is of particular importance as it is key in the development of students' sustained interest in studying subjects of the natural and mathematical cycle.