Перегляд за Автор "Романовська, О. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДидактичні системи та педагогічні технології у вищій освіті(Національний фармацевтичний університет, 2021) Кайдалова, Л. Г.; Науменко, Н. В.; Романовська, О. О.У методичних рекомендаціях представлено основні положення та вимоги щодо організації, змісту практичних занять студентів. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з дидактичних систем та педагогічних технологій у вищій освіті для здобувачів вищої освіти освітньої програми "Педагогіка вищої школи". Завдання складені з урахуванням вимог до формування професійної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Методичні рекомендації призначені для аудиторної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки", освітньої програми "Педагогіка вищої школи". В методических рекомендациях представлены основные положения и требования по организации, содержанию практических занятий студентов. Материал представлен в соответствии с учебной программой по дидактическим системам и педагогическим технологиям в высшем образовании для соискателей высшего образования образовательной программы "Педагогика высшей школы". Задания составлены с учетом требований к формированию профессиональной компетентности будущих преподавателей высшего образования. Методические рекомендации предназначены для аудиторной работы соискателей высшего образования специальности 011 "Образовательные, педагогические науки", образовательной программы "Педагогика высшей школы". The guidelines present the main provisions and requirements for the organization, the content of practical exercises for students. The material is presented in accordance with the curriculum on didactic systems and pedagogical technologies in higher education for graduate students of the educational program "Pedagogy of Higher Education". The tasks are made taking into account the requirements for the formation of professional competence of future teachers of higher education. Methodological recommendations are designed for classroom work of applicants for higher education specialty 011 "Educational, pedagogical sciences", the educational program "Pedagogy of higher education.
- ДокументПедагогіка вищої школи з педагогічною практикою(Національний фармацевтичний університет, 2021) Кайдалова, Л. Г.; Романовська, О. О.; Науменко, Н. В.У методичних рекомендаціях представлено основні положення та вимоги щодо організації, змісту самостійної роботи аспірантів. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з педагогіки вищої школи з педагогічною практикою для аспірантів. Завдання складені з урахуванням вимог до формування професійної компетентності аспірантів. Методичні рекомендації призначені для аспірантів спеціальності 226 "Фармація, промислова фармація", "Фармація". В методических рекомендациях представлены основные положения и требования по организации, содержанию самостоятельной работы аспирантов. Материал представлен в соответствии с учебной программой по педагогике высшей школы с педагогической практикой для аспирантов. Задания составлены на основе требований к формированию профессиональной компетентности аспирантов. Методические рекомендации предназначены для аспирантов специальности 226 "Фармация, промышленная фармация", "Фармация". In methodological recommendations are the main provisions and requirements for the organization and content of independent work of graduate students. The material is presented in accordance with the curriculum on pedagogy of higher education with pedagogical practice for graduate students. Assignments are based on the requirements for the formation of professional competence graduate students. Methodical recommendations are designed for graduate students of specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy", "Pharmacy".
- ДокументПедагогіка вищої школи з педагогічною практикою(Національний фармацевтичний університет, 2021) Кайдалова, Л. Г.; Романовська, О. О.; Науменко, Н. В.У методичних рекомендаціях представлено основні положення та вимоги щодо організації, змісту практичних та семінарських занять аспірантів. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з педагогіки вищої школи з педагогічною практикою для аспірантів. Завдання складені з урахуванням вимог до формування професійної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Методичні рекомендації призначені для аспірантів спеціальності 226 "Фармація, промислова фармація" "Фармація". В методических рекомендациях представлены основные положения и требования, касающиеся организации, содержания практических и семинарских занятий аспирантов. Материал представлен в соответствии с учебной программой по педагогике высшей школы педагогической практикой для аспирантов. Задания составлены с учетом требований к формированию профессиональной компетентности будущих преподавателей высшего образования. Методические рекомендации предназначены для аспирантов специальности 226 "Фармация, промышленная фармация" "Фармация". The methodological recommendations present the main provisions and requirements for the organization and content of practical and seminar classes of graduate students. The material is presented in accordance with the curriculum on pedagogy of higher education pedagogical practice for graduate students. Assignments are made taking into account the requirements for the formation of professional competence of future teachers of higher education. Methodical recommendations are designed for graduate students of specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" "Pharmacy.