Перегляд за Автор "Романова І. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДосвід використання терапевтичних властивостей шахової гри(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-11-23) Романова І. А.На основі аналізу практики використання шахової терапії автором узагальнено позитивні результати при роботі з: 1) дітьми, які мають нервово-поведінкові розлади, депресію, синдром дефіциту уваги і гіперактивності; 2) людьми з психічними розладами; 3) хворими на наркоманію; 4) людьми похилого віку тощо. Аналіз дозволяє визначити, що шахи як терапевтичний інструмент в основному використовуються психотерапевтами або поодинокими волонтерами. Проте, працюючи з найбільш уразливими прошарками населення, фахівці соціальної галузі мають створювати умови для покращення процесу соціалізації цих осіб, заснованих на активізації їхніх внутрішніх резервів, особливо інтелектуальних якостей. Тож шахова терапія має стати ефективним засобом роботи соціальних педагогів і працівників. Based on the analysis of the practice of using chess therapy, the author summarized positive results when working with: 1) children with neurobehavioral disorders, depression, attention deficit hyperactivity disorder; 2) people with mental disorders disorders; 3) drug addiction patients; 4) elderly people, etc. The analysis allows us to determine that chess as a therapeutic tool is mainly used by psychotherapists or individual volunteers. However, working with the most vulnerable strata of the population, social specialists should create conditions for improving the process of socialization of these individuals, based on the activation of their internal reserves, especially intellectual qualities. Therefore, chess therapy should become an effective means of work social teachers and workers.
- ДокументДосвід забезпечення академічної доброчесності при підготовці майбутніх соціальних працівників(Польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці», Духовна Академія Університету Кардинала Стефана Вишинського, Фундація ADD, 2020-09-28) Романова І. А.Автор есе розкриває комплекс заходів щодо дотримання вимог академічної доброчесності в ХНПУ імені Г. С. Сковороди в процесі підготовки майбутніх соціальних працівників. The author of the essay reveals a set of measures to comply with the requirements of academic integrity at H.S. Skovoroda KhNPU in the process of training future social workers.
- ДокументПідготовка соціальних працівників до використання ігротерапії в професійній діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-11-24) Романова І. А.Автором статті визначено елементи теоретичної і практичної підготовки соціальних працівників до використання ігротерапії у професійній діяльності. Ці складові створюють цілісну систему, що забезпечує комплексний вплив на визначені в дослідженні структурні компоненти готовності майбутніх соціальних працівників до використання ігротерапії в соціальній роботі. The author of the article defines the elements of theoretical and practical training of social workers to use of play therapy in professional activities. These components create a complete system that provides complex impact on the structural components of future readiness determined in the study social workers to the use of play therapy in social work.