Перегляд за Автор "Ритік, В. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Ритік, В. О.У статті розглянуто комплексний підхід до організації патріотичного виховання дітей у закладі дошкільної освіти. Основним напрямом освітнього процесу в ЗДО є формування у дитини усвідомлення своєї особистості через набуття знань про себе, виховання почуттів відданості та любові до родини, свого дому. Патріотичне виховання в дошкільних закладах є важливою складовою створення свідомої, сильної нації майбутніх патріотів. Зауважено, що виховувати і розвивати все вище зазначене у дітей дошкільного віку досить важко, але можна закласти основи такого виховання. The article considers a comprehensive approach to the organization of patriotic education of children in a preschool education institution. The main direction of the educational process in ZDO is the formation of the child's awareness of his personality through the acquisition of knowledge about himself, education feelings of devotion and love for the family, one's home. Patriotic education in preschool institutions is an important component of creating a onscious, strong nation of future patriots. It is noted that it is quite difficult to educate and develop all of the above in preschool children, but it is possible to lay the foundations of such education.
- ДокументУСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗАСІБ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Ритік, В. О.У роботі проаналізовано підходи до визначення сутності поняття «патріотичне виховання» в науково-педагогічній літературі. Розкрито форми усної народної творчості українського народу. Виявлено роль усної народної творчості у патріотичному вихованні дошкільників. Доведено ефективність використання усної народної творчості в процесі патріотичного виховання старших дошкільників та накреслено перспективи вдосконалення підходів до організації патріотичного виховання. The paper analyzes approaches to defining the essence of the concept of «patriotic education» in scientific and pedagogical literature. The forms of oral folk creativity of the Ukrainian people are revealed. The role of oral folk art in the patriotic education of preschoolers has been revealed. The effectiveness of the use of oral folk creativity in the process of patriotic education of older preschoolers has been proven, and prospects for improving approaches to the organization of patriotic education have been outlined.