Перегляд за Автор "Риндін, Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРІВНІ ВІЙСЬКОВОГО ЛІДЕРСТВА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РОЗВІДКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Риндін, Ю.У статті розкривається військове лідерство на тактичному, оперативному і стратегічному рівнях у контексті підготовки майбутніх офіцерів розвідки. Визначаються ключові аспекти лідерства на кожному рівні та його вплив на підготовку військових кадрів. У дослідженні підкреслюється необхідність комплексного підходу до формування лідерських якостей у майбутніх офіцерів розвідки. The article reveals the military leadership at the tactical, operational and strategic levels in the context of training future intelligence officers. The key aspects of leadership at each level and its impact on the training of military personnel are identified. The study emphasizes the need for a comprehensive approach to the formation of leadership skills in future intelligence officers.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РОЗВІДКИ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ДОКТРИНИ ВІЙСЬКОВОГО ЛІДЕРСТВА У ЗБРОЙНИХ СИЛАХ УКРАЇНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Риндін, Ю.У статті визначено основні аспекти формування лідерської компетентності майбутніх офіцерів розвідки в контексті військового лідерства в Україні. Визначено ключові компоненти цього поняття та їх важливість для ефективного управління військовими підрозділами і досягнення стратегічних цілей. Розкрито значення взаємодії між лідером і командою, визначено напрями освітньої діяльності, необхідні для успішної підготовки військових лідерів. The article identifies the main aspects of the formation of leadership competence of future intelligence officers in the context of military leadership in Ukraine. The key components of this concept and their importance for the effective management of military units and achievement of strategic goals are identified. The importance of interaction between the leader and the team is revealed, and the directions of educational activities necessary for the successful training of military leaders are identified.